|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
kiter gewond afgevoerd op wijk aan zee. hoorde dat hij vanaf 6 meter hoogte met zijn borstkast op het strand viel, zag hem niet bewegen op de brancard dus hoop dat dit meevalt allemaal
|
|
|
japo
Geen avatar
|
hoop dat het inderdaad meevalt..zal een smak geweest zijn dan. Hoop dat hij/zij met de schrik vrij mag komen.
|
|
|
PeeWee
|
(wendy_kitesmiley)Hiep hiep voor Ries Lekker downwindertje van wijk naar hargen aan zee. Op het eind iets te weinig wind voor de 8m. De rrd mutant is bij deze gedoopt tot mijn downwinder boardje See joes
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
hoop dat het inderdaad meevalt..zal een smak geweest zijn dan. Hoop dat hij/zij met de schrik vrij mag komen.
toen ik wijk aan zee uitree kwam er een ambu met zwaailichten tegemoet, ik vreesde al voor een kiter , en is helaas dus ook het geval, hopen dat ie het goed maakt
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vandaag Schel geweest werd op een end een gekkehuis parkeerplaats en de hele dijk mutje vol. Een klap van 6 meter phoe, hoop maar dat het mee valt.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
swoody was druk gezellig en zeer variabele wind 12 - 17 -12 en toen zou even zelfs de 9 kunnen, en daarna zag ik andere weer met 15 en 17 maar lekkere dag veel bekenden, en natuurlijk getuige van de zoenen die harinkie kreeg.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
en natuurlijk getuige van de zoenen die harinkie kreeg. dat maakt mij nieuwschierig, kreeg die een paar lekkere pakkerds van een kibbeling
|
|
|
|
Giertje
|
Hey Zwafra, Ik was even niet bij de les maar is het handig als we voor een paar weken ruilen van trapeze?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gefeliciteerd nog richard ! Dat je nog veel les mag geven...
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Gefeliciteerd, lekker downwindertje gedaan, rete vroeg op maar was de moeite waard. Nu echt doodmoe, normaal kom ik om 11 uur m'n nest uit op zondag.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey Zwafra, Ik was even niet bij de les maar is het handig als we voor een paar weken ruilen van trapeze? Nee bedankt Ger ..Hoeft niet meer ..ik heb al een zittrappeze geleend van Frank van de kiteschool Maar als jij je buikspieren een tijdje wilt trainen mag je mijn heuptrappeze wel leenen..
|
|
|
Tim_GTS5
|
Weer een trapeze gesloopt Frank ? Dat komt vast door de zwafra move
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Hopelijk maakt de kiter het goed... Kibbeling gemist op schell, maar downwinder Wijk - Hargen was goed...
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Kibbeling gemist op schell, maar downwinder Wijk - Hargen was goed...
die hebben we allemaal gemist
|
|
|
Tim_GTS5
|
Denk dat er wel 100 windsurfers waren vanochtend op Wijk, alle ouwe rotten die vroeg opstaan kwamen weer onder hun steen vandaan
|
|
|
DM2008
|
Lekker gevaren op WaZ, wel wat vroeg maar in elk geval de downwinders kunnen uitzwaaien . Ook weer te vroeg weg vanwege een verjaardag, nee niet die van Richard, toch van harte!
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Windsmurfers denken echt dat de zee van hun is, blij dat ik er snel voorbij was , je kan ook over ze heen springen maar dan gaan ze huilen.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Was lekker daggie op Schellie. En natuurlijk gezellig. Nou een paar uurtjes werken en dan tukkie doen
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ik hoor het al, je bent goed verwent Ries, mijn knuffels hou je nog tegoed. Wijk was druk , maar ja als je wat meer richting Bunker gaat heb je prachtige golven en vlakke stukken en is het een stuk rustiger. Heb weer genoten met de 9 m2 met een big smile on da face... superrrr . Heb de downwindgang ook nog ff uitgezwaaid en Johan op gang geholpen haha. Was mooi zeker he manne, volgende keer ga ik weer mee!! Als het mag......
|
|
|