stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Morgen klussen dus ik sla over. Aankomende week wel weer op Schellie te vinden. Veel plezier heren klusse? beunhaas
|
|
|
the coon
|
Morgen werken van 10-18 ggggggrrrrr enzo,, Maandag maybe weer en kans, Maybe,,,,, Have fun heren,,,
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heren droogpakkie of wettsuit roept u maar ben morgen lekker vroeg op schell herman ga je ook nog ? hey john klus ze morgen mocht je iets willen weten kan nie ben aan het varen morgen
|
|
|
@LaurenS
|
Tassies zijn weer gepakt ,om 04:00 uur NL tijd stijgen we op...tot dinsdag,ben ik ook weer van de partij
|
|
|
TBK
|
Doe maar een droog wetsuit Hans , als alles meezit ben ik er morgen ook.
|
|
|
BaSS
|
Droogpakkie natuurlijk Beun! Alle echte kerels hebben al een paar weken hun droogpak aan Herman zou er zondag ook zeker bij zijn (maar dat zal hij zelf nog wel melden denk ik zo). @Ride jammer man, maarrrr er komt genoeg wind aan komende week ! (zojuist overigens die Trax HRD besteld , 136x40.5, niet de allerkleinste) Ik had gehoopt dat mn nek inmiddels weer los zou zitten... maar helaas... dat moet morgen dan maar gebeuren...
|
|
|
|
|
BaSS
|
@Ride Ja... de levertijd is wel wat minder.. kan zomaar een maand zijn..ugh.. ik hoop dat ie het goed doet op het ijs.. @Manrot: we beginnen de ochtend dan maar met een back-loop
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
@Manrot: we beginnen de ochtend dan maar met een back-loop BaSS ..Je heb de juiste instelling ...gewoon doen die backroll....wij vissen je wel uit het water als het mis gaat. @Hans ...van de week nog met mijn wetsuit gevaren en het nog niet koud gehad .. zie je morgen.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Doe je goed Bas. Een deur voor de lowend sessies Beun, ben er morgen ook weer hoor in wetsuit. Zag je meissie vandaag nog, je kreeg toestemming om te kiten morgen . Eerst ff kleine naar de creche brengen en dan kom ik richting Schell. John, klus ze!! Mocht je advies nodig hebben..kan niet wij zijn kiten
|
|
|
BaSS
|
Ik vroeg John nog of ik moest helpen, maar hij had dan liever dat ik ging kiten.. @zwafra het is met name het loopen tijdens de roll Maar ik voel me een stuk veiliger met jullie morgen... de vrijdag crew heb je niks aan (als je geen dame bent..).
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Ik ben der morgen om 10.15 met zowel droogpak als wetsuit, zie ik daar wel wat t wordt. Zie jullie morgen heren.
|
|
|
Giertje
|
Heel slim Boudewijn! met je wetsuit onder je droogpak zal je het je het echt niet koud krijgen. We gaan het zien.
|
|
|
niels0708
Geen avatar
|
echte mannen droogpak ????????? net of het koud is...
is echt nog niet koud...
|
|
|
TBK
|
He Frank TBK ik kom wel naar schel en neem een bar voor de 7 mee oke Helemaal top Theo, mocht het te hard wapperen kan ik de 7 toch nog pakken.
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Welkom terug Trunkie! Hoop dat je knie het weer gaat houden
|
|
|
|