|
@LaurenS
|
houtribdijk….jaja die kennen we
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Ok jongens, mocht de wind op de houtribdijk aanhouden dan ga ik over een uur ff een stukkie rijden naar Muiderberg, als het niets is dan post ik het hier. Mocht het wel wat zijn dan ben ik veel te druk bezig met het maken van mijn volgende stormsjees film
|
|
|
|
Langbeest
|
Gaat hem niet worden vandaag denk ik.....
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ok jongens, mocht de wind op de houtribdijk aanhouden dan ga ik over een uur ff een stukkie rijden naar Muiderberg, als het niets is dan post ik het hier. Mocht het wel wat zijn dan ben ik veel te druk bezig met het maken van mijn volgende stormsjees film Hier in Almere niet veel wind hoor Boudewijn. Denk dat het niet veel wordt op Muiderberg. Zondag maar weer.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
En.................................. Frank (TBK) top sesie op Medemblik ?????????????/
|
|
|
TBK
|
Als je achter die pc, iphone en tablets blijft zitten kom je er nooit achter en als ik op 't water zit heb ik geen telefoon bij me. Waar waren jullie nou, lekker hoor op FB aangeven dat je naar M 'blik gaat en. Vervolgens komt er geen eentje opdagen. Te koud zeker ? Allemaal wa..s !
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Maar ........................ heb je nog gevare of alleen gewandeld ????
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo oma JOLANDA en opa FRANK van harte met jullie kleinkind en veel geluk hiermee doe de groeten aan de kersverse ouders groetjes van oma NANCY EN opa BEUN
|
|
|
|
Langbeest
|
Gefeliciteerd kerel
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gefeliciteerd Frank Zondag naar Andijk aangezien het Noordenwind is
|
|
|
|
|
|
TBK
|
Weer een OPA erbij , gefeliciteerd Frank en Jolanda met jullie kleindochter. Geniet ervan ! Als het zo doorgaat mag er wel een Ouwe Ouwelullehoek bijkomen op Schel !
|
|
|
@LaurenS
|
Van harte Frankie !!! , weer een opa er bij .......top hoor ;-)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Bedankt allemaal........het is een prachtige kleindochter geworden. En ik ben dan wel" Opa "geworden maar dat weerhoud mij er niet van om zondag weer eens lekker het water op te gaan.......ik zie net bij Pietje Paulisma dat het weer eens gaat waaien.....Andijk!!
|
|
|