kiteruitschell
Geen avatar
|
Morgen ook ff varen voorspellingen morgenochtend maar ff aankijken voor waar naartoe heb om 2 uur afspraak dus wordt sochtens of later in de middag
|
|
|
niels0708
Geen avatar
|
morgen present in schellinkhout !!! zijn er nog meer morgen ochtend ?
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Twijfel nog. Heb als kleinste een 9. Dat zou in de ochtend wellicht nog kunnen maar in de middag waait het zeker te hard.
|
|
|
|
HarryM
|
Morgenochtend ga ik naar Schell als het goed waait...
|
|
|
|
HarryM
|
Ik zie nog weinig 'takjes' bewegen. Wacht nog even met mn spullen pakken...
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik zie nog weinig 'takjes' bewegen. Wacht nog even met mn spullen pakken... Kom net terug van buiten lopen maar er is nu nog weing wind, misschien maar een daggie rust na drie dagen kiten Ik kijk het nog even aan in ieder geval. Misschien een updateje van Boudewijn
|
|
|
DM2008
|
Volgens 10-minuten waarneming zou er 24 knopen Zuid moeten staan op Wijdenes nu
|
|
|
Teigetje
|
24 knopen is de uitschieter he nu is ie 17 tot 20 wat ik zei ik wacht het effe rustig af
|
|
|
DM2008
|
Ja f*ck keek ff niet goed. Desondanks, ik ga rijden want vanuit Utrecht.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik weet al wat ik verkeerd deed met het springen. Bij het sturen richting 12/1 uur trok ik mijn bar al in, in plaats van dat pas te doen wanneer de kite op 12 uur stond. Hopelijk met kerst tussen het studeren en gourmetten door nog even verder oefenen
|
|
|
|
|
|
|
Teigetje
|
Wordt het nog wat vandaag Pe, hij lijkt wel wat aan te trekken nu Ik ga zo naar Schellie, Haringhapper staat ook al te trappelen Dat wordt dag vier
|
|
|
HarryM
|
(kitehigh_kitesmiley)Ik zit hier in Hoorn naar buiten te kijken en het lijkt toch nu toch echt te gaan toenemen de wind. ???? ook meer bewolking komt er aan zetten, klopt met de voorspelling... Leg nu mn spullen vast in de auto
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik weet al wat ik verkeerd deed met het springen. Bij het sturen richting 12/1 uur trok ik mijn bar al in, in plaats van dat pas te doen wanneer de kite op 12 uur stond. Hopelijk met kerst tussen het studeren en gourmetten door nog even verder oefenen Ik zag je nog wel wat meer verkeerd doen.....o.a .je moet je board aankanten om druk op je rail te krijgen...en je stuurt je kite veel te ver door..en als je los ben van het water je kite tijdig weer terug sturen..veel succes met oefenen.. Vandaag en morgen werken dan 1, 5 week vrij
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Belangrijkste bij springen is goed poppen/aankanten zoals Frank hierboven aangeeft, zelfs met ervaring is het lastig om de perfecte timing te krijgen maar focus je daar dus eerst op.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik weet al wat ik verkeerd deed met het springen. Bij het sturen richting 12/1 uur trok ik mijn bar al in, in plaats van dat pas te doen wanneer de kite op 12 uur stond. Hopelijk met kerst tussen het studeren en gourmetten door nog even verder oefenen Ik zag je nog wel wat meer verkeerd doen.....o.a .je moet je board aankanten om druk op je rail te krijgen...en je stuurt je kite veel te ver door..en als je los ben van het water je kite tijdig weer terug sturen..veel succes met oefenen.. Vandaag en morgen werken dan 1, 5 week vrij Aah ik dacht dat ik dat aankanten wel redelijk deed. Ik heb soms alleen dat ik zo erg aankant dat ik bijna al mijn snelheid verlies. Dat te ver doorsturen is denk ik ook weer een gevolg dat ik mijn bar te snel naar me toe trek en daardoor minder controle heb.
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Gister een goede sessie gehad met de 8, op WAZ De wind was vlagerig en vrij hard,
totdat me kite inverte, en voordat ik me safety kon trekken, lag die al 15 meter verder, (leash zit nog aan me trapeze samen met een stuk safetylijn, lijnen zijn verder nog heel,) waarschijnlijk heeft me donky dick er niet goed ingezeten
was wel een stukje uit de kant, 2 maatjes van me waren snel te hulp, van 1 had ik een sleepie gehad naar de kant, de ander had me kite uit het water gevist
maar met deze temperaturen, ondanks ik het niet koud had, wil je dat gewoon niet hebben
|
|
|