zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was weer een top dagje op Schellinkhout.. ...lekker windtje en weer gezellig druk. Ruim 3 uurtjes gevaren ..nu weer lekker op de bank relaxen. Deze week weer werken , hoop volgend weekend weer . See you.
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Sessie op S'hout begon in mineur, bladder van de leading edge zei weer plof tijdens het oppompen terwijl hij net gerepareerd was... Gelukkig zijn er nog mensen zoals Ton, die mij meteen zijn kite ter beschikking stelde zodat ik niet helemaal voor niets vanuit Utrecht ben komen rijden. Toch nog even lekker en uurtje kunnen kiten.
Ton, bedankt!!!!
|
|
|
Giertje
|
Wat een drukte op Schell. Wat een gekkenhuis. Maar wel gezellig! Gelukkig is morgen het plebs weer aan het werk.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
wel lekker gekite op IJmuiden wind leek weinig dus groot boardje gepakt met de 11 , maar moest af en toe flink kanten in de vlaagjes
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zo dat was weer lekker op schellie, top weekend sowieso. Gister freestylen en vandaag loopen, crashte vandaag meer dan ik lande maar wel een paar grote gedaan.
|
|
|
ditispablo
|
zo dat was lang geleden, maar lekker dagje en gezellig weer met iedereen !! top
|
|
|
bredo
|
Sessie op S'hout begon in mineur, bladder van de leading edge zei weer plof tijdens het oppompen terwijl hij net gerepareerd was... Gelukkig zijn er nog mensen zoals Ton, die mij meteen zijn kite ter beschikking stelde zodat ik niet helemaal voor niets vanuit Utrecht ben komen rijden. Toch nog even lekker en uurtje kunnen kiten.
Ton, bedankt!!!!
En dan ben je nog wel een kitedoctor....wel top van ton kon je nog even knallen..
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Was weer lekker vandaag conditie gaat al beter, 2.5 uur gevaren. Alleen toen ik net naar de kant wilde, brak de footstrap van een van mijn pads aan het plastic gedeelte. Board is pas iets van een jaar oud, dat is niet normaal toch, of kan dat gebeuren ?
|
|
|
Langbeest
|
Was kort maar krachtig, merkte wel dat ik griep had. Maar toch smaakte het biertje bij De Midget wel lekker
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker dagje hoor wel wat druk en veel beginners die het niet helemaal onder controle hadden, zag zelfs ook nog ergens een langbeest kiten opeens Lars was het toch ? Wat had jij korte lijnen op je zeeko of leek dat maar zo ? Misschien ff contact opnemen met de shop waar je je board vandaan hebt.
|
|
|
|
So_Surreal
|
Lekker dagje hoor wel wat druk en veel beginners die het niet helemaal onder controle hadden, zag zelfs ook nog ergens een langbeest kiten opeens Lars was het toch ? Wat had jij korte lijnen op je zeeko of leek dat maar zo ? Misschien ff contact opnemen met de shop waar je je board vandaan hebt. Ja dat hoor ik wel vaker, maar ik heb gewoon de standaard lijnen van mijn bar er nog op zitten. Er zaten in het begin wel extensions op, maar die heb ik er afgehaald omdat ze echte elke keer in de knoop zaten door die aansluitingen. Ik ga nog even contact opnemen met de leverancier morgen
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Dan heb je dus 20m lijnen, niet echt geschikt voor alledaags gebruik en vrij specifiek voor of harde wind of megaloops. Ik zou gewoon lekker de extensions er op zetten Lars, heb je meer low-end, springen gaat makkelijker en je kite is minder nerveus.
|
|
|
So_Surreal
|
Dan heb je dus 20m lijnen, niet echt geschikt voor alledaags gebruik en vrij specifiek voor of harde wind of megaloops. Ik zou gewoon lekker de extensions er op zetten Lars, heb je meer low-end, springen gaat makkelijker en je kite is minder nerveus.
Ok, van de week er even opzetten en kijken hoe dat dan gaat... Thanks voor de tips !
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Kort maar krachtig, na een uurtje lekker te knallen van t water met een gat in me kop ????
Leef je nog Bas-C4???
|
|
|
|
|
Bas vD
Logs: 0 | 90 uur
|
Kort maar krachtig, na een uurtje lekker te knallen van t water met een gat in me kop ????
Leef je nog Bas-C4??? Ja joh t was meer uiterlijke schijn, snee van een cm of 4-5 verder geen hoofdpijn of iets. Van de week ben ik weer van de partij.
|
|
|
|
|
So_Surreal
|
Mooie Zeeko's op die laatste foto Manrot Vanmorgen even contact gehad met Essence, en die gebroken strap wordt gewoon gratis vergoed, topservice !
|
|
|
Langbeest
|
Heb toch nog wel hoop voor vanmiddag
|
|
|
bubbeltje
|
Ook die beginners moeten het ergens leren...
|
|
|
|