|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
was idd weer topsessie op schell tegen 5 trok ie flink aan
Ja ..ik heb het gezien ...vanaf mijn werk maar morgen ben ik vroeg klaar en ben ik ook weer vanaf een uurtje of 15.00 op schellie .
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Was weer een lekker winderig dagje op Schel! Owjeej Haring, Ga jij ze weer lesgeven? Nog even en je wil nog eens een VDWS opleiding gaan volgen tot kitesurfinstructor!! Keep it safe!!
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ojee uitkijken dus, ben er in de ochtend als het de buien mee vallen.
|
|
|
joosie
|
was weer top de hele middag op schellwoody
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
GOed gepowered gevaren me de 12 meter op schellie, 18-28 knopen in de vlagen! Wel op de helft overwogen om met de 9 meter het water op te gaan maar ik merkte een scheur op in het doek tijdens het oppompen . Meteen maar ff spinakertape gehaald bij vd Berg en ook maar meteen een linemount meegenomen. Was gezellig met veel bekenden vandaag, ook veel hoogvliegers zaten er weer tussen zeg !
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
was lekker op wijk, na 4 uurtjes kapoet, en moet nog de hele week, het water, wat een vervelend vooruitzicht,
|
|
|
zwafra
|
Het was weer lekker ...goed gevaren met mijn 7 mtr ...wind was inderdaad wat vlagerig ...maar later trok hij weer goed aan. En de komende dagen zien er ook nog goed uit .. Morgen sla ik een dagje over...
|
|
|
Giertje
|
Citaat van Zwafra! Morgen sla ik een dagje over. Wat nou Frank trek je het niet meer? Het was toch gewoon een topdag het kon niet beter. In de ochtend vol bewondering naar Tim gekeken niet normaal meer wat die gast doet zo extreem hoog en dan vol in de loop.
|
|
|
seabert
|
Ola,
Zo heb zin om een duik in ned water te nemen. Gaat er morgen middag nog iemand ergens loss op het water? Volgens mij pakt de wind rond 3 uur weer op.
|
|
|
zwafra
|
Nee , Ger morgen weer een drukke werkdag ...ik weet dat het voor jou alweer een tijdje geleden is......maar ik ben van een "jongere generatie "en wij moeten nog tot ons 67.. Ik kan zaterdag pas weer het water op..
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Morgenmiddag neemt de wind ook af frank en de regen regen toe denk ook dat het morgen ff niks wordt vrijdagmiddag maar weer
|
|
|
seabert
|
Ik ga morgen gewoon kijk wel wat het word
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top sessie vanmiddag op schellie met de 9 Mijn meiden vandaag de eerst kite les en ze vonden het geweldig, Peter bedankt
|
|
|
FlyingHigh
|
Die meiden hebben hun schoonheid van hun vader gekregen zie ik Vrijdagmiddag weer ff op Schell spelen Morgen is kleine man jarig Zeg je dat wij het zaterdag vieren, heb je toch weer mensen die ook op de dag zelf komen ...wat is er niet duidelijk!! Vrijdag en zondag dus weer ff spelen. Maandag en dinsdag zien er ook nog goed uit, dus wie weet... Vrijdag eerst nog ff langs vd Berg om mijn nieuwe boardje op te halen. Twijfel nog of ik wat centjes erbij leg voor de 2014 trax. Vond de carbon te stijf en wil geen 136 cm board. Het gewone 2014 board nog niet kunnen testen, maar die is ook vanaf 136 cm.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Carbon is er ook nog in 135x39 Herman En kunnen ze al heen en weer Richard ? Morgenochtend maar weer ff naar schel.. wie nog meer ?
|
|
|
FlyingHigh
|
Heb net besloten dat ik voor de 132 cm 2013 ga. Board vaart heerlijk en waarom iets goeds inruilen?!
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Heb net besloten dat ik voor de 132 cm 2013 ga. Board vaart heerlijk en waarom iets goeds inruilen?!
precies zoals ik erover dacht!
|
|
|
BaSS
|
@Richard, duidelijk van hun moeder, gaan ze nu ook mee naar Sal, extra kamer dan hoop ik? (ik ga niet bij Marco in bed hoor)
@FlyingHigh+Boudewijn, ik kan jullie garanderen, met de 2014 136cm Carbon zit je echt veel relaxter achter je PC.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Toch nog ff gevaren op schel vanavond, wind was net ff te weinig om te loopen, later kakte ie helemaal in na de bui. Toch weer ff gevaren na 2,5 week.
|
|
|