Tim_GTS5
|
Deprimerende voorspellingen de komende tijd !
|
|
|
Langbeest
|
pfffff zeker Tim, en laat ik nu net even lekker een lang weekend vrij zijn en richting Friesland vertrekken.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zelfde hier, vrij vanaf donderdag tm zondag, hopen dat ik iig m'n 15 nog ff kan gebruiken.
|
|
|
@LaurenS
|
Deprimerende voorspellingen de komende tijd !
Voorlopig hebben we gister nog ff meegepakt
|
|
|
Langbeest
|
Kijk dat is positief denken, ik hou van je Peter...
|
|
|
|
bredo
|
ik ga mijn kiteboard poetsen, ligt te verstoffen...............
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor morgen is er enige hoop ....mijn favoriete wind/weersite geeft voor morgen een N/NO 4 ...misschien een lichtweersessie op Edam.
|
|
|
@LaurenS
|
Vroeg uit de veren Frank,dan maak je kans
|
|
|
|
|
joosie
|
Morgen helaas werken voor iedereen ook dit is er morgen in Egmond Aan Zee Voor jong tot oud en van beginnend tot gevorderd watersporter organiseren wij voor de tweede keer de Quiksilver Boardriders Day. Een dag waarbij je kennis kunt maken met verschillende boardsporten, materialen kunt testen, een demonstratie kunt bijwonen van een pro, vette prijzen winnen tijdens de surfwedstrijd en daarna kunt genieten van een heerlijke bbq met live muziek De toegang is gratis. Kortom, een dag om niet te missen! Info http://quiksilversurfschool.nl/quiksilver-boardriders-day-2/
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Nee dit is volledig aflandig.... Kijk maar even op de foto. Bij de pijl is de kitespot. Vandaag weer een heerlijk frisse lesdag gehad op Edam. De wind was perfect met de 8m. Morgen komt goed hoor Frank! Wie weet zie ik je rode Ferrari in de verte nog wel even in de lucht hangen. Ik zet morgenochtend 09:00 uur weer even een live windupdate vanuit Edam. Link windupdates KiteFEEL wie/waar/wanneer: https://www.facebook.com/groups/373957536075795/
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Is dat echt de enige locatie op het amstelmeer waar er gekite word? Want dan pas ik binnenkort de gegevens van deze spot aan op kitehigh.
|
|
|
KiteFEEL
|
Dit is naar mijn weten zeker de enige plek waar op het Amstelmeer gekite mag worden.
|
|
|
|
PeeWee
|
Nog iemand naar Medemblik?
See joes?
|
|
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Van het weekend heeft mijn vriendin de eerste echte meters gekite, uiteraard meteen vast gelegd en bij deze de edit. Check it out en vergeet uiteraard wederom niet om hem op HD te zetten! www.youtube.com/watch?v=rwZOzqInI40Toevallig nog een blauwe RPM op de film gezet ?
|
|
|
bredo
|
Iemand naar Edam of Warder?
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja.....Als het wat droger wordt..en als de wind nog wat aantrekt....er staat hier nu niet zoveel
|
|
|