|
|
Flyingtrunkie
|
Zonde van je kite Heman ...maar nu heb je weer een reden om ook de nieuwe Edge te kopen maar dat kleine strontplasje op Andijk is ook niet echt geschikt voor dingen te oefenen veel te klein Voor je het weet lig je op de kant.. Hier in spanje is het nog steeds helemaal top...vandaag vol power met mijn 9 mtr gevaren bij 30 graden de tramotana is nog steeds aan.. Goede keus John...nu ik meerdere sessie heb gevaren met de nieuwe Edge vind ik hem helemaal top Zeker in het zwart...veruit het mooist ook vaag.. Zit een half uurtje rijden zuidelijker, en gister netaan wat rakjes kunnen maken .vandaag ietsie beter maar niet top... Toch morgen maar jullie kant op komen, of anders richting st pere pescador...
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
He Marco, vandaag weer heerlijk met de 12m kunnen varen, wanneer je voorbij l'escala/estartit zit heb je meestal geen wind De termische wind is bijna alleen in de baai van Rosas. Frank zit bij camping ballene allegre vlak bij l'escala, en ik kite iets verder naar het midden van de baai, ter hoogte van st pere pescador. Wanneer je vanuit l'escala richting st pere rijdt en je bent vlak bij het dorp, dan bij de 1e rotonde camping las palmeras aanhouden (1e afslag van de kleine rotonde) camping voorbij rijden tot je op het strand bent, en dan links aanhouden, alsmaar doorrijden en dan is er aan het einde een grote parkeerplaats. Let op recht tegen over de parkeerplaats is het betaald kiten, maar zodra je er voorbij gaat is het 'gratis' Ruimte zat, alleen in het weekend wat druk, maar ja dat is schellinkhout ook Oh ja de thermische wind begint meestal vanaf 2 a half 3, maar natuurlijk geen garantie
|
|
|
Langbeest
|
En zo is dat, en vooral niet luisteren naar Richard
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
shit man peter ziet er lekker uit ik moet nog ff wachten tot december dan 3 weken aruba
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hahahaha Taco, dat is ruim 5 uur rijden man. Lekker 5 uur achterop zo'n buggy zitten. Lekker hoor. Ziet er wel geweldig uit hè. Prachtig. Ach ja, gaan we ook nog weleens doen. Eerst dit trippie en dan weer kijken voor volgend jaar. Waar moeten we dan weer heen
|
|
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
Boudewijn, hoe dat zo of sta jij nu ook op de camping La Balena.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
He Marco, vandaag weer heerlijk met de 12m kunnen varen, wanneer je voorbij l'escala/estartit zit heb je meestal geen wind De termische wind is bijna alleen in de baai van Rosas. Frank zit bij camping ballene allegre vlak bij l'escala, en ik kite iets verder naar het midden van de baai, ter hoogte van st pere pescador. Wanneer je vanuit l'escala richting st pere rijdt en je bent vlak bij het dorp, dan bij de 1e rotonde camping las palmeras aanhouden (1e afslag van de kleine rotonde) camping voorbij rijden tot je op het strand bent, en dan links aanhouden, alsmaar doorrijden en dan is er aan het einde een grote parkeerplaats. Let op recht tegen over de parkeerplaats is het betaald kiten, maar zodra je er voorbij gaat is het 'gratis' Ruimte zat, alleen in het weekend wat druk, maar ja dat is schellinkhout ook Oh ja de thermische wind begint meestal vanaf 2 a half 3, maar natuurlijk geen garantie Dank je! Zit zelf in l'estartit.... Vandaag ff de toerist uitgehangen.... Maar 1 dezer dagen toch maar jouw kant opkomen!
|
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Komt goed, morgenmiddag, echt waar
|
|