|
|
bubbeltje
|
Iemand die toevallig langs Almere komt op weg naar Schellinkhout morgen rond uur of 17.00? Duivendrecht, Amsterdan CS kan ook 17.30/17.45 en plek heeft voor n dame+tas+boardje?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik woon in Almere dus mocht je een keer mee willen rijden naar Schellie of zo kan dat altijd. Morgen kan ik niet, omdat mijn nieuwe kites nog niet binnen zijn
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Ligt het aan mij of zijn mijn voorspellingen allemaal een stuk minder possitief? Zie voor maandag bijvoorbeeld maar 15-20 knoopjes op windfinder... Niks geen 7m uit de tas dus... Of is mijn browser gewoon heel negatief?
|
|
|
|
|
laura
Geen avatar
|
Top dag vandaag! Van half 11 tot 3 gevaren met de 10m2. Toen jaste ik mn kiteboard door mn hand heen en kon ik naar de huisarts voor een paar hechtingen. Beetje jammer. Jammer john dat je kites nog niet binnen zij, wanneer komen ze?
|
|
|
Ride
|
Lekker weer Laura. Doe je goed die hechtingen. Je wordt al een echte thrillseeker. Als het goed is, kan ik mijn kites morgen ophalen. Ik hoop het echt. Te gek. Hoop de komende week dan een paar keer lekker te varen. Jiiiiiihhhhhhaaaaaaaaaa
|
|
|
audi
|
John als je maandag de kriebels hebt mag je wel even aan een grote edge hagen dan kan ik die kleine nog begeleiden.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vandaag hier op la ballena weer met de Edge 11 mtr een paar uurtjes kunnen varen.... .wat een top kite super low-end en nog redelijk kunnen springen....ga je veel plezier mee beleven John.. Morgen hopelijk weer met de 9 mtr.....maar voor jullie komt er de komende dagen ook weer wind aan.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Vandaag hier op la ballena weer met de Edge 11 mtr een paar uurtjes kunnen varen.... .wat een top kite super low-end en nog redelijk kunnen springen....ga je veel plezier mee beleven John.. Morgen hopelijk weer met de 9 mtr.....maar voor jullie komt er de komende dagen ook weer wind aan. Hey swaf hier op estartit ook onverwacht wat rakjes kunnen maken met de 12.. Waar zie jij meer wind voor morgen???
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Tja..Marco....Wij hebben hier een aantal locals die beweren dat het de komende dagen harder gaat waaien....en de weersverwachting bord bij de receptie laat het zien ..windfinder e.d kijken ze hier niet naar klopt hier toch niet....
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Tja..Marco....Wij hebben hier een aantal locals die beweren dat het de komende dagen harder gaat waaien....en de weersverwachting bord bij de receptie laat het zien ..windfinder e.d kijken ze hier niet naar klopt hier toch niet....
Hmmm.... Ik zie alleen op vrijdagmiddag wat 'echte' wind aankomen op windfinder. Hopelijk met de thermische wind erbij kan het dan een mooi middagje worden. Mijn bedoeling is dan om weer ff af te zakken naar st. Pere pescador.
|
|
|
Ride
|
John als je maandag de kriebels hebt mag je wel even aan een grote edge hagen dan kan ik die kleine nog begeleiden.
Thanks Jeroen. Als het goed is, kan ik deze week mijn nieuwe 9 en 11m ophalen. Top van je dat ik anders even zou kunnen vliegeren met die van jou. Vandaag hier op la ballena weer met de Edge 11 mtr een paar uurtjes kunnen varen.... .wat een top kite super low-end en nog redelijk kunnen springen....ga je veel plezier mee beleven John.. Denk het ook Frank. Kan niet wachten om er mee door de lucht te zweven. Echt te gek Veel plezier nog daar
|
|
|
onderaqua
|
Nee die voorspellingen veranderen dus niet het gaat alleen maar harder waaien! Dus volgende week maandag gaat de 7 weer eens uit de tas. welke tas Ger zit toch in een zolderkist? ps nog van harte John.
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Dat was weer een dikke top sessie op schellie, wind trok in de avond lekker door tot vlagen van zo'n 30kn. Mooi momentje om die downloop maar eens te leren, die heb ik altijd overgeslagen, vond kiteloopen veel spannender. Nou, dat downloopen stelt dus echt niks voor en trok ze ook gelijk na m'n kiteloops, land je toch met een stuk meer controle
|
|
|
|
onderaqua
|
Eindelijk weer wind in de atmosfeer.
|
|
|
Giertje
|
Het wordt weer tijd dat ik onder mijn steen vandaan kom
|
|
|
|
Ride
|
Zojuist mijn nieuwe barretje en Edge's (9 en 11m black) opgehaald. Helemaal toppie. Mijn 7m uit 2013 houd ik nog wel effies. Met dank aan André (Kiteventure). Zaterdag maar eens kijken of ze bevallen.
|
|
|
TBK
|
Lekker hoorrrrrrrrrrr ! Ga je veel plezier aan bleven John !
|
|
|