|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Tja het lijkt ook niet echt weer te worden om beginnelingen kiteles te gaan geven........... Dan maar vroeg heen en voor het circus weer weg
|
|
|
BaSS
|
Tja het lijkt ook niet echt weer te worden om beginnelingen kiteles te gaan geven........... Dan maar vroeg heen en voor het circus weer weg Vandaag nieuwe bindingen gehaald voor op mn Trax, Naish dingen, zitten perfect (denk ik). En weer een paar ballistic socks (want die verlies ik om de week) met anti-geur impregnatie zodat ik jullie voeten niet ruik. Dus..... Ik ga morgen ook maar eens een lesje kitesurfen in schellie pakken! Niet TE vroeg weg he John, zo vroeg als jij red ik nooit! (dat Peter nog een Nederlands paspoort heeft... pfff!)
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Was lekkel met de 9 meter op Wijk Vroeger werd je z.g.n kitebuddy nog wel eens gebeld Schel was ook weer lekker gister
|
|
|
FlyingHigh
|
Waarom heb jij nieuwe bindingen gehaald Bas? Jij kite toch nooit meer Jammer dat ik er vandaag niet ff bij kan zijn hoor! Mis goed windje en een gezellig daggie volgens mij Have fun gastuhhhh
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Je ken ook zelf belle Klopt en waar was je gister op ons feesie , geen afbericht na 3 aanmaningen vergeten. Zo maar eens richting Schelli veel plezier hoor
|
|
|
pewpew
|
heeft er iemand een update van schellinkhout voor mij?
|
|
|
thelastV8
|
Was voor mij ff te druk op schell... vanavond maar weer eens kijken....
|
|
|
pewpew
|
Was voor mij ff te druk op schell... vanavond maar weer eens kijken....
bedankt voor de update misschien morgen als t rustig is
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Van 9 tot 11 prima kunnen varen. Kwam er alleen achter dat het ventiel van een strut lekt. Thuis maar even bekeken en het lijkt een gevalletje van loslatende lijm. Eens kijken hoe we dit weer fixen.
|
|
|
TBK
|
Wel ff naar Schel geweest, helaas het lijf en hoofd wilde niet dus maar niet het water opgegaan. Gewoon K@T dus. John , Beun etc hoop dat het verder een topdag voor jullie wordt.
|
|
|
|
Langbeest
|
Top ochtend op Schell, was wel druk maar goed dat weet je. Heerlijk gepowerd met de 9. Genoeg Kings aanwezig, nu maar effe lekker warm douchen.......
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Wat een takkeweer maar toch een lekkere sessie met de 9 vanochtend op wijk dikke waves
|
|
|
PeeWee
|
Top ochtend op Schell, was wel druk maar goed dat weet je. Heerlijk gepowerd met de 9. Genoeg Kings aanwezig, nu maar effe lekker warm douchen.......
En een lekkere bak erwtensoep!
|
|
|
Giertje
|
Erwtensoep????? Kitekings eten toch kibbeling! Top dagje vandaag en gezellig druk.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Eerst in de auto wachten voor de regen en naar AZ- Ajax geluisterd , toen zag ik de beun weg rijden en werd het droog . Ik heb wel eens betere sessie gehad, wat een drukte op het water. Kwam zelf Bass tegen met een zonnebril op in de stromende regen ?? ongelofelijk. Had sinds sal niet meer gevaren en heeft een regentik opgelopen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer even wennen (aan de kou en regen) maar het ging weer lekker ....wel een vlagerige wind ... en dan ook nog eens veel beginners en windsurfers die hun (oude) Gear weer eens van zolder hebben gehaald ...en die allemaal het liefst dicht bij de kant blijven varen...ben daarom maar weer naar achter naar de dijk gegaan (kommetje) daar was het een stuk beter.. En nieuw op Schellinkhout een parate team met EHBO,ers die al startklaar staan ..maar toen die net weggingen kreeg er iemand een board tegen zijn voet en moest de ambulance en politie toch nog komen ..
|
|
|
pewpew
|
Wat een feest weer. Blij dat ik niet ben gegaan zeg. man man man, de winter mag weer gauw komen
|
|
|
|