|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Lekker hoor Ries En Bas, vandaag geen tijd om te kiten. Andere verplichtingen. Je begint trouwens wel een beetje op de Beun te lijken. Twintig minuten varen??? Gelukkig altijd nog 5 minuten langer dan Hans. Rustig weer opbouwen zeker
|
|
|
Langbeest
|
Hij is weer top Ries
|
|
|
|
Langbeest
|
Whahahaha ik zeg niets
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Das weer een Oscar waard Ries. Wordt het trouwens niet eens tijd voor een nieuwe bril? Dit ding heb je volgens mij al vanaf klas 6 van de lagere school.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
http://hdtv.webcam.nl/natural-high/De wind is op de brouwersdam aardig aan de kiters gaan lekker (zie webcam link) volgens mij gaat de wind hier ook weer wat toenemen ,Het KNMI heeft het over een matig tot vrij krachtige Westen wind aan de kust en ijsselmeer ...dus het kan nog komen.
|
|
|
Langbeest
|
Dat bedoel ik, Wijk 19 knp gemiddeld
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
De regen komt hier weer met bakken naar beneden nu Mocht het opklaren en gaan waaien dan hoor ik het graag.
|
|
|
the littleman
|
(ohoh_kitesmiley)De wind heeft al een heel rondje gedaan van zuid naar noord naar oost
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Volgend jaar Jan????
|
|
|
|
zwafra
|
Net terug van ijmuiden daar waren ze lekker bezig ...had geen kitespullen bij me .. Wil nu even kijken op Schell. Misschien iemand een update. heb geen zin om (weer) voor niets te rijden..
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Net terug van ijmuiden daar waren ze lekker bezig ...had geen kitespullen bij me .. Wil nu even kijken op Schell. Misschien iemand een update. heb geen zin om (weer) voor niets te rijden.. Ik fietste er net even langs, mannetje of 20 op het water inclusief een hoop lessers, meeste 12+. Zag er niet heel boeiend uit
|
|
|
zwafra
|
Tis NW zwaffie, niet echt iets voor Schell. Wind is wel aan . Ik kan alleen nu ff niet. Moet kleine ophalen, papadagje Nee, Herman het is W/ZW volgens het meetpunt .. .dus goed te doen op Schell.maar het is inderdaad een matig windtje..
|
|
|
FlyingHigh
|
Ooh ok, dacht NW. Wie weet trekt hij nog wat aan. Kan je mooie avondsessie pakken
|
|
|
PeeWee
|
Was toch ff erg lekker op Schellie. Zonnetje, wind en weinig kiters Eerst een beetje aan/uit, kite uit de lucht, k#tten. Maar de laatste uurtjes toch lekker strak windje. Geduld werd beloond. See joes
|
|
|
|
PeeWee
|
Ach Herman, het is gewoon lekker als je dichtbij woont. Dan kan je nog eens een kijkje nemen of het wat is. Soms heb je dan een mazzeltje. Na een ochtend shoppen en s' middags familie bezoek was ik toe aan wat wind, water en zon. See joes
|
|
|