Langbeest
|
Leuk filmpje, ken ik nog niet
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Nu is het klaar Richard! Eén keer wat delen kan, twee keer kan, drie keer kan maar moet je stoppen met dat gespam continu.
|
|
|
PeeWee
|
Vind ik ook. Dit is een afspreek draad. Opzouten met die filmpjes. Ik zeg bannen die haring, van 10 tot 17 september.
See joes.
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goedenavond heren allereerst bas en wederhelft van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter tis een mooi bezit nog 3 nachies en dan gaan we weer leuke filmpies richard ga zo door komen we vast in de stemming wel lekker vroeg verzamelen op schiphol dan kunnen we weer effe lekker shoppen en een hamburgertje eten tassie ligt klaar nog alles effe nalopen accu's liggen al continu in de oplader en alle sd kaartjes zijn totaal leeg om weer goed gevuld terug te komen zodat onze BERT HAANSTRA uit het hoge noorden weer kan knippen en plakken en het forum weer kan platleggen gewoon doorgaan met je filmpies rich vriend vriend buk buk slijm slijm tis allemaal JALOEZIE JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Heej ries heb je niet nog een leuk fillumpie?
|
|
|
|
PeeWee
|
Toch nog gevaren op Schellie. 17m met lange lijnen . Wat me opviel was het ontzettend heldere water. Kristal helder met een mooi beeld van de bodem, het leek wel de mediteranee . Verder helemaal alleen en zonnetje. See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Lekker Peet,Toch nog ff geknalt op de meditarinee
|
|
|
|
PeeWee
|
Lekker Peet,Toch nog ff geknalt op de meditarinee Tsja jonge, je bent in Nederland al blij met 13knopen en helder water. Zucht, mediterranija.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Beetje laat zie ik , maar van harte gefeliciteerd Bas en wederhelft met jullie dochter, dat gaat je weer hoopies kitedagen kosten
|
|
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
In Enkhuizen wonen toch alleen maar boertjes
|