|
joosie
|
Kunnen de Kite-Kings WIND meenemen??? T is hier erg droevig
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Goedemorgen aan deze kant van de wereld Tuurlijk nemen we wel wat wind mee voor jullie maar vandaag en morgen houden we hem nog effe hier om nog effe los te gaan Wat een heerlijk land en wat een heerlijk leven Ga vandaag mijn loopvaardigheden verbeteren want ja ja je leest het goed ben al aan het loopen geslagen en dat op mijn leeftijd het gaat al steeds beter maar ja wat wil je elke dag 25 knopen en 30 graden heeeeeeeeeeerlijk Zo we gaan zo lekker ontbijten en daarna weer lekker los op cauipi JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Mooi boardtje Peter... hopelijk hou je deze wel heel... Hans .(kitekings)..het schiet alweer op ..maar nog veel plezier de laatste dagen ..
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Die verkoop ik niet meerTeig
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
En anders kan je hem net als mijn LB custumboardtje ook nog aan de muur hangen....
|
|
|
|
Giertje
|
Peter, is dit niet zonde van zo'n mooi custom board met jou atletisch vermogen zal dat ook wel snel gesloopt zijn. Bij zo'n beul blijft niets heel! ps. wanneer beginnen de Kitekings aan het mooiste deel van hun vakantie?
|
|
|
@LaurenS
|
Als het goed stappen ze over een uurtje in het vliegtuig,voor het mooiste deel
|
|
|
|
|
|
|
BaSS
|
Lees ik nou dat Beun aan het loopen is geslagen?
Ik ga het morgen ochtend nog wel eens lezen.. ben kennelijk te moe..
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Klopt bas. Hoj Heeft Brasil onveilig gemaakt. Pas maar op op Schel als hij daar als een dwaze tekeer gaat. Trouwens we zijn er weer helaas. Nu op schiphol op koffer wachten. Dit topic zal deze week wel weer vol gespamt worden door die Haring happer
|
|
|
|
|
|