Tony-G
|
Evan, Op kitehigh bedoel ik. Oké, Thanks.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Snap dat je kitehigh bedoelde, maar welk gedeelte van de site?
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
ah ik had de link uit het menu gebruikt en dan wordt het automatisch url /url
de optie van url=http://www.kitehigh.nl/wiki wiki /url staat daar niet bij, maar voor volgende keer weet ik het nu (hoop ik)
|
|
|
Langbeest
|
De 8 zou ook mijn keuze zijn geweest Manfred. Denk dat die ook beter aan de 11 zit
|
|
|
Giertje
|
Wat een Top middag op Edam. Goed kunnen varen met de 9 edge heerlijk in het zonnetje en zeker zo 25 man op het water, waarvan twee zonder handschoenen wat een bikkels!
|
|
|
Haring High Richardt
|
De 8 zou ook mijn keuze zijn geweest Manfred. Eigenlijk moet je er dan nog een kite bij hebben voor de wind boven de 40 knopen. Heb zelf de 7 9 en 11 range en die bevalt prima Goed kunnen varen met de 9 edge heerlijk in het zonnetje en zeker zo 25 man op het water, waarvan twee zonder handschoenen wat een bikkels! Ongelofelijk wat een bikkels, top hoorrr
|
|
|
Giertje
|
Richard ik had gewoon mijn handschoenen aan (dus geen bikkel) IK heb nog wel een plekje voor je achter de kachel. Je weet het wel een dag niet gekite is een dag niet geleefd.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
En die 2 20 minuten huilen aan de kant met tintelende vingers. Met handschoenen ben je ook een bikkel hoor ger
|
|
|
Langbeest
|
De 8 zou ook mijn keuze zijn geweest Manfred. Eigenlijk moet je er dan nog een kite bij hebben voor de wind boven de 40 knopen. Heb zelf de 7 9 en 11 range en die bevalt prima Tweedehands 6-je Ries. Wanneer vaar je met jou gewicht en skills een 6/7 Ries?
|
|
|
TableTopje
|
Was prima te doen vandaag hoor Henk! Heb het op het water niet koud gehad. Lekker zonnetje erbij en dikke wind.... top dagje!
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Ik stond lekker op Medemblik, helaas zonder handschoenen. Na 20 minuten varen kon ik er mooi weer af, kon niet meer voelen of ik nou mijn bar of een familiebak kibbeling vast had!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Tweedehands 6-je Ries. Wanneer vaar je met jou gewicht en skills een 6/7 Ries? 100 kilo, schoon aan de haak en op woensdag een kilo meer i.v.m. kibbeling en haring dag 7 meter Edge vaar ik tussen de 40 en 50 a 55 knopen. En dit vind ik eigenlijk de mooiste sessies met kiten , gaan met die banaan en knalle met je kadaver en springen en blijven hangen in de lucht dat je op een gegeven moment denk, wanneer ga ik weer naar beneden ?
|
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Mooi filmpje richard Net een overjarige (2017) nieuw Drifter (surf)kite binnen. Ik denk dat ik lekker lui wacht met het testen tot we in Kaapstad zijn toch een week eraan vast geplakt (3 weken nu, oleeee) Ik sta zeker nog open voor tips! Ik zal waarschijnlijk niet aan ontkomen ook wat 'touristisch' te gaan doen met moeder de vriendin.
|
|
|
Giertje
|
Het is weer tijd om onder je steen vandaan te komen! Morgenochtend nog badgasten naar Schel?
|
|
|
pewpew
|
Ik kan alleen middags schellinkhout. Zijn er dan mensen?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ik miss om 4 uur rij in ieder geval ff langs als het niet te hard regent ga ik.
Helaas backline van mijn kite brak bij de 1e sprong dus korte sessie.
|
|
|
gyttja
|
Hoek tot helder lijkt me ook wel gaaf om te doen. Best zwaar nog volgens mij.
|
|
|
Giertje
|
Net terug van Versus in Scheveningen nieuwe ozone edge 8 meter plus bar Top deal!!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gefeliciteerd Gier, daar ga je geen spijt van krijgen, top kite Hij was weer lekkel op Wijk met de 11, zonnetje erbij, Heerlijk
|
|
|
|
Giertje
|
Richard ongelofelijk dat je op jou leeftijd nog zo hoog kan komen Ik weet niet of ik hier over heen kan komen maar ik ga het zeker proberen.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nu al nr 11 van Nederland, waar gaat dit eindigen. ? Eigen Late Night Show, sponsor contract bij Versus bij Eddy Lansink , eigen auto van de zaak etc etc ?
|
|
|