bredo
|
was gisteren gewoon stampen met 22 knopen!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vandaag was het wat minder wind..maar nog wel goed vaarbaar met mijn 11 mtr lekker een paar uurjes gevaren op het altijd gezellige Andijk Alleen waren er vandaag maar max 4 kites op het water dus ruimte zat.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zat gister op Medemblik, heerlijk gekite met de Fysurfer Soul 15m Wij waren met 2 man op het water Zaterdag was het wat drukker toen lekker gevaren met de Evo en Drifter 9m.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nee Manfred, de Switchblades verkocht en een overjarig nieuw setje Drifters gekocht.
|
|
|
|
zwafra
|
Voor morgen middag/avond wordt er ook weer wat wind verwacht..NNO 20 knp goed voor een sessie op Edam..ik ben er vanaf een uurtje of 15.30
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Gemiste kans vanavond gewoon 20-27 actuele wind op dit moment.
Dat dacht ik ook voor muiderberg woensdag eind middag, maar k zag verder niemand
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ik ook edam rond 4 als we surfweer mogen geloven van half 5 tot half 7 de beste condities
|
|
|
zwafra
|
De wind ging lekker aan vanaf een uurtje of 17.00 vol gepowerd met mijn 11 mtr gezellig druk op Edam...
|
|
|
|
Calimero
Logs: 0 | 342 uur
|
Half juni gaan we met een groepje kite mannen een weekendje ri Julianadorp. Wat zijn de beste spots in de omgeving met de diverse windrichtingen?
|
|
|
BaSS
|
Zeg... leeft iedereen nog?
Vd week voor het eerst weer het water op geweest (nu met Slingshot Rally ipv RPM, top ding!), ik waarschuw maar even, op het water blijven of riskeren dat je 3 uur aan de kant moet ouwehoeren.
|
|
|
the littleman
|
Hahaha Bassie ouwe clown. Dat was de eerste keer sinds 2016?? Ben je nu van plan om weer vaker te gaan?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Goeie wind maar wat een stuiterbak altijd op edam
Jij maakt de keus haha, Medemblik altijd top.
|
|
|
|
BaSS
|
Hey Richardt! Wat een toptijd gehad daar, super om te zien en top dat het zo mooi bewaard blijft, hoe langer geleden hoe leuker! Meer roken is me niet gelukt, maar ouwehoeren zit nu op professioneel niveau. Mocht er nog wind komen dit jaar dan zoek ik je/jullie snel weer op
|
|
|
zwafra
|
Het lijkt weer wat te waaien uit de richting N/NO goed voor Edam .. Ben er om een uurtje of 13.00...
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Vanochtend was meer , wind neemt alweer af , ga voor de windguru voorspelling rond 5 uur andijk
|
|
|
BaSS
|
Hahaha Bassie ouwe clown. Dat was de eerste keer sinds 2016?? Ben je nu van plan om weer vaker te gaan?
Littleman! Eerste keer sinds eind 2014 zelfs volgens mij! Eerste transition ging ik onder water, maar verder ging het weer redelijk, het is net fietsen! Echt leuk dat de die-hards (zoals jij) er allemaal nog zijn. Kom zeker vaker (zo vaak mogelijk), leven beetje anders inrichten (al gestopt met roken? ) Tot snel he!?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Tot snel he!? Dat is dan over 5 jaar weer ? Dit zei je de vorige keer ook toen je terug kwam uit Sal 5 jaar geleden, heb je toen niet meer gezien . Was weer even lakkah op Andijk vanmiddag met de 11 meterrrr, wel erg druk voor de zondag, 5 man op het water en mist hoorn mee
|
|
|
zwafra
|
Ik was op Edam en er waren wel 3 kites op het water ...windrichting was niet perfect was teveel Noord en er stond een waterig zonnetje ...maar de wind nam later in de middag goed toe ... toch nog lekker gevaren.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hoe bevallen je nieuwe kites Frank ? Vanmiddag lakkah op Andijk met de 11 en heerlijk rustig
|
|
|
|