Langbeest
|
Was een heerlijk zonnig dagje....en zeker niet druk.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
dat wordt ff sparen dan , kan je ook een soul 15m scoren, dan ben je zeker de king of lowwind.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Sleutel terecht, hing vanmiddag aan het blauwe grote bord op Schellinkhout. Iedereen bedankt voor het mee denken . Ik had inmiddels al een nieuwe dummy gekocht voor 18 euries, Shit happens : Tony veel plezier met je Soul Sal wel wennen wezen denk, al die touwtjes?
|
|
|
Tony-G
|
Thanks Rich, inderdaad even wennen met al die touwtjes, maar het is wel een aanrader.
Henk zeker de moeite waard voor mooie dagen met weinig wind.
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mooi filmpie in de ouwe lulle hoek , mag jij daar wel varen ? Ben jij ook al zo oud ?
|
|
|
Langbeest
|
Waarom vertraagd iedereen de beelden als ze in de lucht hangen.....fake hangtime? edit gewoon realtime
|
|
|
TableTopje
|
Ben de 50 inmiddels gepasseerd Richard... Dus volgens mij volkomen legaal om daar in het hoekje te varen!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Lekker filmpje Tobias ...ben wel weer eens toe aan een lekkere kitesessie.
|
|
|
|
Tony-G
|
Mooi opname, gisteren was ook lekker windje.
|
|
|
zwafra
|
Vanmiddag heerlijk gevaren op Edam ..er stond een lekkere NNO wind die na 17.00 nogeens flink toenam...het was niet erg druk met 3 kiters..
|
|
|
Giertje
|
Top Frank dat berichtje achteraf! Waar gaan we beulen, dat zeg je woor af! Dan was ik ook gaan kiten.
|
|
|
|
the littleman
|
Speciaal voor Gerrit. Zondag gaan we hopelijk knallen op schellie. Btw mooi filmpje Tobias
|
|
|
Giertje
|
Maandagmiddag ziet er beter uit
|
|
|
Tony-G
|
Nog meer mensen voor een vroege sessie op Schellinkhout ?
|
|
|
|
Langbeest
|
Wijk 18 tot 22 knopen....gaat wel inkakken maar ik ben even weg
|
|
|
bredo
|
ingekakt...
|
|
|
Langbeest
|
Heerlijke sessie op wijk gehad....nu windje weg.... Morgen maar weer ......
|
|
|
zwafra
|
Vandaag op Schellie was het ook weer lekker ..wind nam na 12.00 aardig toe hoewel de richtig W/NW niet perfect is voor Schellie, toch een lekkere sessie gehad.
|
|
|