|
zwelg
|
genoeg over gister zie ook wind voor zondag oooo groote windguru je el rudo hoe ziet het er uit ..ja als iedereen het weet druk maar effe onder ons...
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
kl*te dat ik er niet bij was zeg. ik moet nodig het water op. elke keer als ik net kan, kan ik net weer niet. snap je 't nog? laters
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
genoeg over gister zie ook wind voor zondag oooo groote windguru je el rudo hoe ziet het er uit ..ja als iedereen het weet druk maar effe onder ons... ghehe vlgs mij wordt het vandaag nix, en morgen misschien wel een lichtweer unit. hoewel WSW en windguru gisteren allebei wind hadden, was het tijdstip bij allebei verkeerd, het pakte wat later uit. Zwelg waren jullie er nou gisteren? ik zag wat fraaie contouren op het strand...
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
MB, ER & RR We kunnen naar Zeebrugge rijden. Met 4 in een auto.
wanneer ga je naar Zeebrugge dan? en waar ligd Zeebrugge? ik wil ook wel rijden, hoef je niet vier man in 1 auto te proppen.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Tja...Zeebrugge....Belgie dus....wel apart dat het daar idd de enige plek lijkt te zijn waar het nu waait....maar je bent wel bijna 2 uur aan het rijden...
Het is weer triest...maar komende week moet het toch echt goed gaan komen...ik kan alleen voor de avondsessies...moet lukken!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@RR & rauwe van de rest weet ik het al alleen van jullie nog niet of jullie wel dan niet vandaag en\of morgen mee gaan?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@ MB: welkom terug. Ziet er best lekker uit, maar wel apart en beetje saai zo in je eentje! Ik maak dat regelmatig mee op vakantie, en zeker in Griekenland (o.a. Lefkas en Naxos). Idd. saai maar wel alle ruimte In dit geval maakte dat het ook extra gevaarlijk, geen rescue service, motorbootje nabij of uberhaupt iemand die kan bellen ofzo als er wat gebeurd @ O: ik had niet anders verwacht van je dat als iedereen weg is jij nog ff de vetste wind van de dag hebt gesticked! Jongens, wanneer gaat het weer waaien? Nu bij Rondje Texel Oostenwind 3 Bfrt
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Volgens mij nog wel, hij is afgelopen maandag weg gegaan. Weet niet precies hoe lang ie weg is.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Gewoon in spijkerbroek! Ik weet in het westland dat dit weleens gedaan is in een kanaal daar. Helaas altijd wel een paaltje ofzo die het onmogelijk maakt. Vroeger kon het op Oostvoorne met een 4x4, in de good old days. Misschien morgen gaan wakeboarden als de wind in de namiddag uitblijft?
|
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Jongens, wanneer gaat het weer waaien? Nu bij Rondje Texel Oostenwind 3 Bfrt Ik mik op woensdagmiddag/avond! De wind is hier op Texel prut idd (niet voor de catamarans trouwens), maar het zonnetje maakt wel wat goed... Vol goede hoop mn zooi meegesleept deze kant op, gaat het weer oost waaien
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
dan maar naar de kabel baan vandaag
Niet morgen? De wind is hier op Texel prut idd (niet voor de catamarans trouwens), maar het zonnetje maakt wel wat goed... Vol goede hoop mn zooi meegesleept deze kant op, gaat het weer oost waaien Ha die Tsss, zit je op Texel? Das een end rijden van Utrecht, jammer dat de wind uitblijft dit weekend. Ik ga binnenkort ook eens die kant op
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Ha die Tsss, zit je op Texel? Das een end rijden van Utrecht, jammer dat de wind uitblijft dit weekend. Ik ga binnenkort ook eens die kant op
Ja, ff op bezoek bij mn ouders. En als ik dan toch deze kant op ga moet mn setje mee natuurlijk Texel is wel aan te raden hoor. Het waait meestal net wat knoopjes meer, en dat is zeker in de zomer wel welkom. Verder is het nog lekker rustig op de spots, hooguit 20x zo druk als je vakantie plek in Griekenland Wat wel jammer is, is dat je met oostenwind alleen illegaal op het wad kan varen. Maarja wanneer waait het nou oost in nederland? Laat maar weten wanneer je gaat, misschien ben ik dr ook
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hooi allemaal, wind begint hier ook op te raken. Vandaag een boottocht gemaakt. Wel warm hier zeg. Vind het trouwens een super leuk idee om een keer tijdens een windloos weekend naar belgie of frankrijk te gaan.
|
|
|
|
d@ni
|
Net terug uit zuid spanje, toch zeker wel 2 dagen lekker kunnen varen van de 14... Maar ja de zon maakte ook een hoop goed.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Morgen avond (18:00) NNO en of NNW knoopje of 14, zowel watersportweer als windguru pro doen het zeggen en da's meestal wel een goed teken.
reunietje met al die vakantiegangsters doen op de playa (ik denk net iets te veel stroming op andere spots)
|
|
|
martijn
|
wtf, waarom heeft iedereen vakantie?? ik moet nog even 3 a 4 weekjes hard beulen op school...
|
|
|
thomasr
|
wtf, waarom heeft iedereen vakantie?? ik moet nog even 3 a 4 weekjes hard beulen op school... Martijn en hard beulen voor school? op het water wel, maar op school... nee dat kan ik niet geloven!
|
|
|
zwelg
|
@ el je rudo nee waren er niet vrijdag allebij lekker aan het werk maaruhh zondag avond gaan we zekker chekken ..tot dan..
|
|
|