R.B.
|
Michiel dat kwam omdat we op TH aan het knallen waren. Was niet veel maar wel iets. We hebben weer lekker geoefend.
|
|
|
|
Naishie
|
Hmm zie dat de voorspellingen voor morgen ook alweer minder zijn geworden,ik durf bijna te wedden dat er morgen weer geen wind staat! Word er een beetje moe van
|
|
|
Lex
|
Vandaag toch een wel een lekker dagje gehad! Morgen sla ik over, studieee
|
|
|
thomasr
|
Lekker gevaren hoor vandaag op sluf, van 12 tot 4 redelijk goed gepowerd!! ( met de 12 ) heerlijk de Naish Thorn 08 getest en omdat die zo goed beviel ook direct gekocht bij Eurofun! dus bij deze ben ik de trotse beziiter van n Thorn 08 129
|
|
|
martijn
|
was idd best leuk! wind trok soms even lekker aan zodat je moet depoweren.
had nog een flinke loop met veel pul, lande hem hard wat een klap op je knieen krijg je dan zeg.
@broodje, met welke kite(s) voer jij?
@ h2h, tuurlijk zet ik die niet hier op internet
|
|
|
hans
|
morgen nog iemand
|
|
|
|
Mriek
|
Nou..ik ben maar thuis gebleven...ik hoop een keer een goede beslissing...
Nou Jochen, je hebt weinig gemist. 't was op het randje van voor niks op playa. We waren om 2 uur eigenlijk net te laat, heb maar een klein half uurtje kunnen varen met de tien en ook nog met regelmatig sinussen. 't ging eigenlijk nergens over, maar toch was het lekker om even op het water te staan. Beter dan helemaal niet. Erg is dat...
|
|
|
hans
|
morgen ochtend moet toch wel lukken?
|
|
|
martijn
|
aaaaaah marieke dan was je idd net iets te laat! ik heb af en toe lekker gepowered gevare, dus ben best blij dat ik geweest ben =)
|
|
|
Mriek
|
aaaaaah marieke dan was je idd net iets te laat! ik heb af en toe lekker gepowered gevare, dus ben best blij dat ik geweest ben =)
Ja hoorde het al van een stel andere kiters. Ach, wilde persé nog één keer als niet dertiger op het water staan, dus missie geslaagd
|
|
|
martijn
|
30 al? dat zou je ook niet zeggen!
|
|
|
|
d@ni
|
30 al? dat zou je ook niet zeggen! Womanizer
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
wanneer gaat het weer eens echt waaien, wordt niet vrolijk van de voorspellingen voor komende week vandaag was ook maar net aan op de slufter!
|
|
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Hmm zie dat de voorspellingen voor morgen ook alweer minder zijn geworden,ik durf bijna te wedden dat er morgen weer geen wind staat! Word er een beetje moe van Je had de weddenschap moeten afsluiten. Was je nu rijk
|
|
|
|
|
R.B.
|
Weet wnneer je kunt uitslapen @sebas; wat heb ik gelachen als ik er nu aan denk heb ik weer een glimlach hahaha
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
die actie was ook te komisch, jammer dat ik hem net gemist heb..whahahahahah
|
|
|