rich@rd
|
ja nou misschien kom ik morgen ook naar t meer, zeker als dave ook gaat! alleen jongens niet te veel herry maken hoor anders hebben ze er bij eurofun last van! @ rudo ga je alblasserdam nu nog onveilig maken of wat?
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
dames en heren, waar gaan we morgen kiten met oost/zuid-ooste wind? ik kom van regio dordrecht/rotterdam gr Rob
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@Rob You got a PersonalMessage's. De beste spot voor jouw.. lijkt mij de Grevelingendam? En anders moet je helemaal naar het Ijselmeer rijden. Ik weet niet hoevroeg je kan, maar wordt ook al snel donker.. Wat ook kan is Oostvoornse meer, vrij dichtbij.. maar wel risky spot. Dus ik weet niet hoe goed je kan varen? Veelplezier voor iedereen die wel kan, maar windrichitng is egt bout
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
@ rudo ga je alblasserdam nu nog onveilig maken of wat?
helaas pindachees neem jij de honeurs maar ff waar. groeten aan de buurman!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
vandaag tijdens de les op het autostrand kwam er een hysterisch vrouwtje naar me toe rennen. haar man was lekker gaan oefenen met zn kahoona en tot halverwege de baai afgedreven. tij was net afgaand, vrouwtje schreeuwt dat niemand haar wil helpen en wij erheen moeten varen om hem te halen. rustig uitgelegd dat dat niet echt een optie was en ze desnoods de kustwacht mocht bellen.
was wel een leuk gezicht die reddingsboot van stellendam op het autostrand:) ding gaat best ondiep!
moraal van dit verhaal: oostenwind, niet naar zee gaan.
morgen:WIND: OOST TOT ZUIDOOST. AAN DE KUST EN BOVEN OPEN WATER 10-15 KN. IN DE LOOP VAN DE DAG OVERAL CIRCA 10 KN TOENEMEND IN DE MIDDAG KANS OP VLAGEN TOT 25 KN, AAN DE KUST TOT 30 KN.
Dus als er mensen van plan zijn om morgen op de dijkjes van het O meer te gaan klappen kom ik ook zeker even kijken.
|
|
|
chico
|
vandaag tijdens de les op het autostrand kwam er een hysterisch vrouwtje naar me toe rennen. haar man was lekker gaan oefenen met zn kahoona en tot halverwege de baai afgedreven. tij was net afgaand, vrouwtje schreeuwt dat niemand haar wil helpen en wij erheen moeten varen om hem te halen. rustig uitgelegd dat dat niet echt een optie was en ze desnoods de kustwacht mocht bellen.
was wel een leuk gezicht die reddingsboot van stellendam op het autostrand:) ding gaat best ondiep!
moraal van dit verhaal: oostenwind, niet naar zee gaan.
morgen:WIND: OOST TOT ZUIDOOST. AAN DE KUST EN BOVEN OPEN WATER 10-15 KN. IN DE LOOP VAN DE DAG OVERAL CIRCA 10 KN TOENEMEND IN DE MIDDAG KANS OP VLAGEN TOT 25 KN, AAN DE KUST TOT 30 KN.
Dus als er mensen van plan zijn om morgen op de dijkjes van het O meer te gaan klappen kom ik ook zeker even kijken.
Deftig. Had ie zn kite nog in lucht. Kan je zo naar het Noorden draggen en op de Sluf aan land komen. Vloog trouwens over de Sluf afgelopen donderdag maar t is nu helemaal een chille spot. Binnen de nieuwe zeewering kan je fantastisch kiten alleen jmmr dat je tussen de zandslurpertjes zit.
|
|
|
Spoon
|
word het vandaag nog wat? en zo ja waar gaat iedereen heen?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Nick, we gaan naar die plek waar jij vorige jaar je ergste kitemare had........ Ik was toen de reddende badmeester, weet je nog? maar overwin je angsten en kom gewoon, bij nood is er altijd hulp. ik ben er rond 15:30 heb je trouwens in een grot gewoont of zo?
|
|
|
|
yvesvg
Geen avatar
|
denk je dat die O blijft? Want dan stap ik ook in de auto richting Vpolder!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Mensen, Ik ben weer terug van een maand afwezigheid!!! Wie o wie kan mij een kiteles geven? Helaas is de zuidoosten wind heel erg oost, dus Rock valt af. De voorspellingen zijn er ook niet naar dat hij gaat draaien. Hmmm, misschien een ritje vrouwenpolder? @ Ron: die bewuste (behoorlijk gevaarlijke) spot zie ik niet zo zitten voor vandaag... He badgast! welkom terug. heb je het hele gezin op marktplaats gezet? eindelijk...... waar wil jij dan heen met OZO , richting staat nu steeds rond de 100 - 105 graden dus ook Vrouwenpolder is niks. ook Grevelingen van af. Toch lijkt mij oostvoornse meer dan de beste optie.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
denk je dat die O blijft? Want dan stap ik ook in de auto richting Vpolder!
Check AWD + guru en wf. De voorspellingen zeggen draaien naar maximaal Oostzuidoost. En dat is voor vrouwenpolder ook niet echt gunstig (Oost en alles daartussen naar het noorden is daar beter) Voor Rock e.d. teveel aflandig. In het midden en noorden waait het vooralsnog een stuk minder, want langs het ijsselmeer zijn wel een paar opties met deze windrichting. Oostvoornsemeer is de enige optie hier in de regio. Maar absoluut ongeschikt voor beginners en licht gevorderden daar!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Als er badgasten zijn die NU willen gaan kiten, dan hoor ik het graag. De wind draait naar de 100°, en neemt in kracht verder af
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Kan vanavond na het werk pas en dan zie ik het niet zitten om naar het noorden te rijden, voor mij is het oostenmeer de enige optie. Ben er rond een uur of 18:00 als het meezit.
Volgens het KNMI neemt de wind alleen maar toe...
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik ben rond 12.30h op het oostvoorse meer! Hopelijk is de wind een beetje constant...
|
|
|
Eagle-Jan
|
@ michiel waar wanneer, ik woon bij de nwe binnenweg rdam...mijn kites liggen in de waggie
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
hmm, op AWD op HvH slechts 7 m/s Mijn ervaring is dat het een beetje varen op het oostvoornsemeer is vanaf 9 m/s (die is wel voorspeld voor de middag....) Ik wacht nog ff tot het aantrekt
|
|
|
Eagle-Jan
|
vergeet niet dat het daalijk op oostvoorne erg druk kan zijn...ga zo naar de appie ff wat te snacken halen en dan tuuutuuutuuututut
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zal mee vallen op Oostvoorne. Schoolvakanties zijn voorbij. Helaas zit het er voor mij niet meer in, werd net niet goed en blijk koorts te hebben...
|
|
|
|
|
Ches
Geen avatar
|
Waar bij het Oostvoornse meer gaan jullie het water op? Bij die plek waar ze altijd aan het windsurfen zijn? Zeg maar als je richting het Autostrand rijdt of bij Eurofun waar ze ook het water ingaan als ze gaan duiken?
Greetz!
|
|
|
|