Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Markus, we hebben mekaar misgelopen. Ik ben ook nog geweest, was wel lekker maar rond 6en vond ik t wel welletjes. Ging nog net met m'n 7m.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ja en rond 18:00 was ik van plan om te gaan, aangezien de wind toch nog mooi aanging, maar was te huiverig dat het zou inkakken (wat het ook deed)..
@michiel bandit, eindelijk een goede sessie geboekt? Wind ging nog mooi aan na 's ochtends een beetje kwakkelend te zijn geweest..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nou, stond mooi af en toe overpowered met de 9m! Wat een vlagen af en toe. Was de hele ochtend al niet helemaal lekker, en dat heb ik geweten Paar keer aardig draaierig geworden midden op zee en paar x in de lucht. Evenwicht was ff lastig. En wat een supergolven, en ik natuurlijk waveboard thuis gelaten voor een keertje....stom, stom, stom.... Gelukkig wel mooi nog ff op de tt golven kunnen pakken, want wat waren ze weer hoog! Kwam Barry nog tegen op z'n waveboard, de mazzelaar
|
|
|
|
Jesse M.
Geen avatar
|
Valt me mee dat Oostvoorne nog niet gesloten is zeg. Voeren er gister weer meer IN het vogelgebied dan erbuiten.
|
|
|
Nanou
Logs: 0 | 3 uur
|
Valt me mee dat Oostvoorne nog niet gesloten is zeg. Voeren er gister weer meer IN het vogelgebied dan erbuiten.
Ik was er inde avond klopt wat je zegt. De wind stond even redig aan het strand lijkkt me geen moeite om uit de natuur gebied te blijven. Zou ja mer zijn als het gesloten wordt...
|
|
|
|
Nanou
|
Ehmm ik was met een groen/gele neo North ik stond met nog iemand anders met me kite op het water. Wat meer naar links van af de begin zone (met de rug naar het strand gezien)
|
|
|
Bart79
Geen avatar
|
Wel lekkere omstandigheden gisteravond op Oostvoorne! Jammer dat het net te laag water was, waardoor het mij niet verstandig leek om teveel te oefenen met het goed landen van een sprongetje.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Gooiden ze dat Oostvoorne maar eens dicht! Al die arme vogeltjes daar die te lijden hebben onder al die beginners die maar afdrijven
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
en geen vogel te bekennen. das nog het leukste van alles.
Dode vogeltjes genoeg....
|
|
|
Bart79
Geen avatar
|
Ik heb anders wel één vliegende meeuw gezien! Het rare was alleen dat die gewoon tussen de kites door vloog en zich kostelijk scheen te vermaken. Die beesten behoren toch bang te zijn voor kiters?
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
nou nee hoor! zag er pas 1 op rockanje op z`n gemak iemands broodtas open maken. brutale beesten!!! zag wel een paar zwaluwen langsscheren over het strand gister,bij de tassen. dus mocht iemand een bar missen......
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik heb anders wel één vliegende meeuw gezien! Die moet van plastic zijn geweest! Iets levend daar onder de rook van die kraakinstallaties van SHELL, kan niet
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Was best lekker gister! Mn eerste sessie met mn enkelblessure! Ging aardig, alhoewel ik alleen maar heb gecruised. Ook voor het eerst met de Bularoo V2 gevaren, prima kite, staat lekker strak.
Heb vooral mn maatje geholpen (witte Evo) die zijn eerst sessie na zn lessen had. Ruimte zat, wat verder naar links.
Heb tussen 5 en 7 niet veel mensen in het vogelgebied gezien volgens mij...was in elk geval geen enkele reden voor met deze wind.
|
|
|
Ondabeach
|
Neee geen vogels meer hoor.. die zijn vergast door een gaslekje aan de overkant.. (volkomen legaal) Gaslek 2e Maasvlakte Het Havenbedrijf zegt dat het ging om een lekkende klep. Volgens de brandweer ontsnapt er geen gas meer. De scheepvaart in de buurt is korte tijd stilgelegd omdat de gaswolk boven het water hing. Geen slachtoffers Inmiddels is de wolk weggedreven. Er vielen geen slachtoffers, meldt de Veilgheidsregio Rotterdam-Rijnmond. Koningin Beatrix op bezoek De LNG-terminal wordt gebruikt om vloeibaar aardgas op te slaan, maar hij is nog niet officieel in gebruik. Koningin Beatrix opent hem over twee weken. Bron: RTL4
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
Ik heb anders wel één vliegende meeuw gezien! Die moet van plastic zijn geweest! Iets levend daar onder de rook van die kraakinstallaties van SHELL, kan niet jammer dat de SHELL er een km of 20 vandaan zit Bedoel je mischien de BP?
|
|
|
Nanou
|
Hmm ik heb gisteren gekite. Me lichaam snakt naar zeewater en heb mega veel zin om te kiten is dat abnormaal?
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Bij mij is het meer de geest. gisterenavond was niet alles op Oostvoorne, maar in vergelijk met vanavond ging het nog wel... tis maar triest weer
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Hmm ik heb gisteren gekite. Me lichaam snakt naar zeewater en heb mega veel zin om te kiten is dat abnormaal?
nee, je moet je na laten kijken.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Alcohol controle bij Pathé zuid. Watch out. weer eens iets anders dan kiten.
ben ik vrij dit weekend windwaarschuwing.
|
|
|
HDFrank
|
Is er iemand op Rockanje op dit moment! zaterdag 12.30 uur ?????? Die kan zeggen of het een low end session kan worden op de rock. Of dat we 'gewoon' weg moeten blijven omdat er geen druppel wind staat ??????
Bij voorbaat dank voor je reactie
|
|
|
Nanou
|
Ik zat te twijfelen of ik naar Rock zou gaan. Maar dat zou betekenen dat de wind over die dijk heen zou moeten gaan en er staat al niet zo heeel veel wind dus heb het risico maar niet genomen. Anders moet je gaan gokken Frank.
|
|
|