Kevin
|
wel fan van die Pirates of the carabian muziek he Veder wel grappig fimpje
|
|
|
ROBST3R
|
Leuk filmpje, en dan steekt ze van te voren en na het filmpje nog wel een verhaal af neem ik aan?
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was zelf ook mee en heb mijn kite opgepompt. Vonden die gasten allemaal prachtig (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
ROBST3R
|
Super daddy:)
|
|
|
|
Jolien.
|
ff Ruben erdoorheen laten knallen,.. alsof het de gewoonste zaak van de wereld is
|
|
|
sjembek
|
Zijn dit de spreekbeurten van tegenwoordig? Pff.. wat heb ik vroeger gezweet zeg:P
|
|
|
Geen
|
word er tegenwoordig nog gesproken in spreekbeurten:P, leuk om het zo te doen
|
|
|
VincentC
|
Spreekbeurt Wel stukken beter om dit te kijken dan de zoveelste prutser aanhoren die een spreekbeurt houdt over zijn cavia (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
TijN
|
Laatste filmpje van die ongelukken (die heeft het niet overleefd) (huilen_kitesmiley)
|
|
|
globerider
Gast
|
Die gast heeft het wel overleeft !
Is iemmand die op vliegerforum.nl actief is en heeft zelf toen ooit eens het filmpje geplaats. En ook verklaard dat hij op tijd los liet toen hij in de sloot ging dus dat het er veel veel erger uitziet dan dat het eigenlijk was/is. Hij is er alleen met een nat pak vanafgekomen.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo zeg jij verveelt je echt he.. (grinnik_kitesmiley) Leuk hoor ome Richard...Die sprong van jou vonden ze zeker het mooiste..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heeee grapjas : Ik wist niet dat je je zo verveelde dat je het filmpie op alle forums neerpleurt. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
airpower
Geen avatar
|
Nou met die spreekbeurt zit het wel goed volgens mij , alleen met die gozers van die ongelukjes wat minder denk ik.
|
|
|
michiel v geel
|
leuke compilatie
wil niet lullig doen maar denk jij dat iedereen het goed dat je zomaar hun beelden gebruikt bv dave heb je wat beelden van overgenomen
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
ahjoh michiel, het is maar een presentatietje op een basisschooltje.. kan me niet voorstellen dat iemand daar moeilijk over doet..
|
|
|
|
michiel v geel
|
nee ok maar ik bedoel meer dat hij op youtube staat
god van al dat legale gedoe word ik zelf helemaal braaf
|
|
|
|