andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Als jullie nog een leuke kite video weten die op youtube staat, laat het hier dan even weten. Dan kunnen we het weer updaten.
|
|
|
martijn85
Geen avatar
|
stormsjees 2??? Al hebben de meeste die wel gezien, maar die vind ik iig wel film van de maand waardig! En als de grote kitecinema man dat goedkeurd uiteraard!
Groeten
|
|
|
|
Nicolas
|
Goede film die laatste, maar op een paar moves na is het kiten nie zo super ... ik bedoel voor een video v/d maand dan
|
|
|
andy
Moderator
|
Het lijkt me veel leuker dat er een video van kitehigh rider ofzo op de voorpagina komt, heeft ook wat meer met kitehigh te maken dan zomaar een leuke video.
Als jullie een aantal video's voorstellen maak ik wel een poll aan straks.
|
|
|
Nick van Kampen
|
Is het idee niet ontstaan met de intentie om deze film elke maand zelf te produceren ( door kh ) ? Of sla ik de plank mis...
|
|
|
andy
Moderator
|
Ja, maar dan moet er wel wat nieuws zijn . Ik kan natuurlijk ook even een oud filmpje zoeken, ook wel leuk om te zien. Want voorlopig komen er even geen nieuwe video's, ik denk in februari op z'n vroegst.
|
|
|
|
michiel v geel
|
iets echt oldskool
ik zie x2tjes voor me
|
|
|
Kevin
|
Ja, maar dan moet er wel wat nieuws zijn . Ik kan natuurlijk ook even een oud filmpje zoeken, ook wel leuk om te zien. Want voorlopig komen er even geen nieuwe video's, ik denk in februari op z'n vroegst. Ik hoop eerder al m'n camera staat namelijk al klaar voor zondag hopelijk kan ik dan het een en ander schieten of meschien zaterdag al wel dan ga ik proberen er iets moois van te brouwen en dan komt ie denk ik de 2 de week van januari online als ik al genoeg beeld materiaal heb dan.
|
|
|
|
Nick van Kampen
|
Vind je dat filmpje vergelijkbaar met wat hier op de voorpagina staat wouter ? Het moet een filmpje zijn waarbij er 3 à 4 minuten keihard word geramt, en niet een filmpje van 9 minuten waarbij een paar lombrozo`s heen en weer cruisen !
|
|
|
andy
Moderator
|
Alleen komen er nu niet zovaak vette filmpjes online, dan moeten we wat wachten op warmer weer.
|
|
|
|
|
¦Tim¦
|
die andre heeft echt zo´n vette style het is jammer dat je zo weinig van hem ziet de laatste tijd
|
|
|
|
|
Kevin
|
Vind mijne vetter Lennart
|
|
|
lennart
|
ik zeg poll , , , , ,kijken welke vetter is hehehe
|
|
|
|
Nick van Kampen
|
Ik zeg: knal die van Ruben Aron en Tom op de voorpagina, een en al knallen.
|
|
|
andy
Moderator
|
Hierbij dus de poll voor video van de maand. Misschien is het wel een leuk idee om dit iedere maand te doen?
Video 1 Brazilie [youtube]2SNrIP7Yf4M[/youtube]
Video 2 Flysurfer [youtube]2xcAJZfDrNY[/youtube]
|
|
|
Infectedmushroom
Geen avatar
|
@ Litewave,
Wat een super vette edit is dat! Gaaf om te zien hoe jij progressie maakt in het filmen, editten en alle andere toebehoren. Zo zie ik graag meer!
Tom
|
|
|