Arnold
|
het enige "springen" wat ik dicht bij de kant zag waren transitions. en ja die gaan met harde wind nou eenmaal wat hoger.... zie daar het gevaar niet echt in. en de kinderen lopen met de wind van die dag zeker niet in de landings zone... aangezien je echt aan het water moest staan wou je wind hebben.
|
|
|
Twoink
|
Goed op het filmpje leek het wel dicht bij de kant... Het is voor mij ook al weer een tijdje geleden dat ik op horst ben geweest, misschien is de situatie veranderd. Maar we kunnen niet voorzichtig genoeg met die kinderen zijn man.
|
|
|
|
sjef
|
El B ben u nu al weer thuis me jonge!
Nog wel wezen knalluh dan?
|
|
|
der Torch
|
thuis van wat? volgende week pas vakantie
vanochtend ff der fuhria wezen helpen op horst.... toen de drukte begon kwam mark aanrijden zag ik nog vanaf de snelweg haha, wast nog wat markie-boy?
|
|
|
Arnold
|
heb weer ff lekker aan de 7 gehangen @ mirns. ondanks de regen en de beginners in overvloed was het wel weer lekker
|
|
|
Duc
|
thuis van wat? volgende week pas vakantie
vanochtend ff der fuhria wezen helpen op horst.... toen de drukte begon kwam mark aanrijden zag ik nog vanaf de snelweg haha, wast nog wat markie-boy?
Moet toch aan andere auto hebben, dit valt teveel op Maar ging aan en uit, was wel even heftig rond 5:15 zaten vlagen tussen van 40 knopen. Was net optijd het water af met de 12
|
|
|
sjef
|
Dacht dat je naar wijk zou gaan vandaag! beetje filmen en dan de gear innen!!!
|
|
|
der Torch
|
still no gear mein Freund!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag, maandag, heb ik tussen 12.30 en 17.30 uur een top sessie gehad @ Horst. Stond eindelijk weer een lekkere NNW wind dus voor Horst-begrippen redelijk stabiel. Wind gemiddeld 25 knp met soms wat uitschieters.. Lekker kunnen springen met de 9m2 !!!! Tot de volgende maar weer..
|
|
|
darky001
|
wat zijn radicale jhonies eigenlijk voor soort trick?
|
|
|
Arnold
|
wat zijn radicale jhonies eigenlijk voor soort trick?
das een F16 met dubbele kick flip into blind....
|
|
|
darky001
|
was effe nieuwschierig niet dat ik dat ooit ga doen maar klonk best wel kamikaze, dus wilde ik dat effe weten.. had er nog nooit van gehoord.
|
|
|
|
TheMatti
|
lijkt me wel een vette trick! De radicale ronnie, ga em ook maar eens proberen........holy crap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
Marko
|
Hij was zeker lekker maandag wat een top sessie .
|
|
|
sjef
|
Had ik beter m'n oude kite voor kunnen gebruiken!!!!! Ben benieuwd wie ehm het eerst land!!!!
|
|
|
TheMatti
|
hebbie die shit al pikkebaas??
|
|
|
der Torch
|
ja pikkebaaszzz hebbie die shit al? ik morgen !!!!!!
|
|
|
TheMatti
|
Dat hoop je.....
maar welke kleur(en)?
|
|
|
|
RFAC
|
ziet er strak uit
|
|
|
TheMatti
|
(wendy_kitesmiley)Lekker vinnie, awesome old-skool!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|