|
royboy
|
hey thomas, waarmee fotosoep je em dan? en waar heb je het weg? gegroet, ennuh ik vind em wel lijp maar het originele logo lijkt me mooier op de kitehigh goodies
|
|
|
thomasr
|
nou er waren mensen die het logo van nu niet zo vonden voor de goodies, dus ik dacht maak er ff snel eentje, heb ik dat ook eens gedaan.. foto is van ruben lenten zn hyves, twas maar een ideetje:P
|
|
|
horstie
|
ik zou ook een paar lekkere mokken er bij zetten voor de koffie op m`n homespot te nuttigen kosten 1,90 euro
|
|
|
lennart
|
ik vind een hoody wel okee maarja logo mag idd wel iets beter worden
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
ik weet niet of dit wat is.... zeg ff wat je dr van vindt, tis mn eerste fotosoep zo ongeveer... ik vind hem wel cool soep is de juiste benaming
|
|
|
Armband
|
Ikke: Hoodie, Sticker, Muts.
|
|
|
thomasr
|
Jeromez is tie zo lelijk dan
|
|
|
Morres
|
ff ontopic aub, het ontwerp komt later. Eerst inventariseren. Anders wordt het zo moeilijk tellen wie wat wil, als iedereen er tussendoor loopt te bléren
|
|
|
yfke
|
Hoodie, shirt, jas, muts(beanie) en idd, een battle jacket!!!!
Misschien een idee om i.s.m Souze kitesurf iets te ontwerpen?
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
als dat eropword gedrukt hoef ik het niet hahaha Duuuuuude...is alleen een voorbeeld...en stop met fucken anders wordt morresje boos En zoiets moet dan wel op achterkant en voorlant alleen logo Oja ik wil ook een beani Morres
|
|
|
*Maximus*
|
hoodie , ligt aan de prijs!!
|
|
|
R@bert
|
Hoodie en t-shirt (maar dan wel beetje trendy, want de meeste shirts en hoodies zijn bagger) check: www.ae.comwww.abercrombie.comzijn vintage merken, razend populair onder de (buitenlandse) kiters !!!!
|
|
|
Lex
|
Hoody
|
|
|
DaanD
|
Hoodie en t-shirt (maar dan wel beetje trendy, want de meeste shirts en hoodies zijn bagger) check: www.ae.comwww.abercrombie.comzijn vintage merken, razend populair onder de (buitenlandse) kiters !!!! Of: www.hollisterco.comIk zou btw voor een hoody gaan.
|
|
|
|
|
emieck
|
maare doe mij ook maar een combie van hoodie en stickers en als t kan pennen:D
|
|
|
SnaaK
|
Muts!
|
|
|
|
Bass`
|
Hoodie en stickers!
|
|
|
Morres
|
we zitten al ca. op 55 hoodies Die gaan dus sowieso door. Sticker lijkt MIJ ook wel, daar is ook veel voor gestemd (ook bij 'combinaties' door te posten) Dit topic blijft open in het weekend, dan gaan we inventariseren en offertes laten maken.
|
|
|
Jordi_1990
|
doe maar 56 hooddies, zodra ik weer geld heb doe ik mee
|
|
|