Jordi_1990
|
netjes is anders maarja.... ik vind het wel kunnen hoor! grapje moet kunnen
|
|
|
VincentC
|
Als je hier de humor niet van inziet kijk je vast ook naar de EO...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
ja..40 dagen zonder sex Ik kan het niet goed zien maar volgens mij is zijn schoenveter los
|
|
|
martijn
|
haha, ik vindt m wel lol man en idd beetje humor moet kunnen tog!
|
|
|
Frank77
|
Dank, zo kan ik hem inderdaad wel lezen ;-)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ja..40 dagen zonder sex Ik kan het niet goed zien maar volgens mij is zijn schoenveter los nu je het zegt...
|
|
|
VincentC
|
ja..40 dagen zonder sex Ik kan het niet goed zien maar volgens mij is zijn schoenveter los nu je het zegt... Bij gebrek aan handvatten aan de achtergrond duwt deze aardige man de dame voort aan d'r schouders?
|
|
|
lennart
|
doe mij maar 40 dagen MET seks ( elke dag natuurlijk )
|
|
|
rikdekker
|
melvin als altijd al onbeleefd en respectloos, en nog meer dingen, zowel op het forum als live. je kunt natuurlijk meteen zien aan zijn avator.. nee jongens, melvin is een schatje, en je moet gewoon niet zo moeilijk doen. mooit citaatje van onze lieve Vriend Bob marley "don't worry, be happy!" doe ik nu ook, want ik ben voorlopig even rijbewijsloos..gelukkig is aruba niet zo groot en kan ik t daar wel op de fiets af en regent t daar bijna nooit! prettig weekend!
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Vind het reuze meevallen. Vind hem wel grappig. @rick: wat is er dan met je rijbewijs gebeurt????
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
hij ree 59km te hard...en dat mag niet... gelukkig was hij hier voor pas 1 punt kwijt!!!
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
hij ree 59km te hard...en dat mag niet... gelukkig was hij hier voor pas 1 punt kwijt!!!
Da`s lekker handig zo net voor je stage. Heeft hij zijn papiertje al ingeleverd???
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Da`s lekker handig zo net voor je stage. Heeft hij zijn papiertje al ingeleverd??? ach...ik heb al gezegt dat hij die van mij wel mag lenen,,,ik gebruik m toch nooit! en die bananen plukkers en kook dealers zijn toch zo corupt als de pest!!!
|
|
|
thomasr
|
ik heb er niet zo veel heel moeite mee, idd, net is anders, maar ja ik kan wel begrijpen als iemand een gehandicapt broertje of zusje of zo heeft dat die het niet zo leuk vindt
|
|
|
rikdekker
|
zooo, ellen en melvin, idd, ik heb m al ingeleverd gister. ik weet maandag meer, miss krijg ik m terug voordat ik wegga, en anders ben ik m een maandje of 4 kwijt. opzich wel beter dat ik dan in aruba zit, liever daar rijbewijsloos dan in nederland..
gelijk stagebegeleider/stagebedrijf gemailt en die vonden t geen enkel probleem, alleen hadden ze dan liever niet dat ik daar in hun auto's reed:P hahaha
maargoed, mooi dom van mezelf...
Heeeeeeee melvin! hoe duur wassie? ik zei toch dat je daar 30 mocht;) haha!
|
|
|
Kevin
|
Ik kan er ook wel om lachuhh simpel maar duidelijk
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
zooo, ellen en melvin, idd, ik heb m al ingeleverd gister. ik weet maandag meer, miss krijg ik m terug voordat ik wegga, en anders ben ik m een maandje of 4 kwijt. opzich wel beter dat ik dan in aruba zit, liever daar rijbewijsloos dan in nederland..
gelijk stagebegeleider/stagebedrijf gemailt en die vonden t geen enkel probleem, alleen hadden ze dan liever niet dat ik daar in hun auto's reed:P hahaha
maargoed, mooi dom van mezelf...
Heeeeeeee melvin! hoe duur wassie? ik zei toch dat je daar 30 mocht;) haha!
dat is mischien nog wel het leukste...er stond geen bedrag bij!!!!
|
|
|
rikdekker
|
ooh, moet jij ook voorkomen ja? ik wss ook... duitsland zijn ze niet zo lief meestal, voor mensen die gevaarlijke dingen op de weg doen., in NL overigens ook niet, maarja, eigen schuld. dikke bult!
|
|
|
|
Micky
|
Melvin je avatar rockt de pan uit.
Ben ik het helemaal mee eens... je moet je iets minder bedeelde medemens zo af en toe eens een zetje in de goede richting geven... Ik had laatst deze maar geen enkele reactie... Zeker ook niet leesbaar....
|
|
|
|
Micky
|
Houwe zo!!
sjagerijntje...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik had het niet tegen jou bitch, over de Av van Melv...
|
|
|
Sjemmel
|
Hmm het was geen permanente flitspaal melvin wij kwamen er laatst nog langs... Kan ik zeker nog wel even wachten op mijn 55 euro ofnie
|
|
|