hallo
Het is vandaag 10 weken geleden, toen ik mijn bovenbeen brak
. Kan er zelf nu wel een beetje omlachen
. Hier kan je het verhaal terug lezen:
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,31011.0.htmlNja het is dus nu 10 weken geleden, het gaat nu heel goed, ik lig voor op schema volgens de fysio kwa beweging en flexibiliteit van de knie. Kon namelijk eerst me knie niet strekken en niet buigen dit gaat gelukkig weer als normaal. Heb nu dus de afgelopen 10 weken 2 keer per week fysio gehad. Echt een top kerel, heeft zelf ook in de kreukels gelegen ook door een sport ongeluk, en weet dus hoe het is en weet dat ik ook weer zo snel mogelijk het water opwil. Jullie denken nu "huh het water op?" ja volgens de fysio komt het allemaal wel weer goed, en er zit ook nog een voordeel aan, je hebt namelijk kans dat je bot sterker aangroeit als dat het was. En dat betekend nog harder loopen:P nee grapje:P
Maar ik mag nu als 4 weken lang 15 kilo belasten, dat vond ik zelf al een vooruit gang, want door die 15 kilo mag je het been weer aan de grond zetten en daardoor kan je met krukken lopen. Ik ben nu bij een andere arst ben daar nu 1 keer geweest hij wilt nog niets zeggen over wanneer ik weer het water op kan, omdat dit een kwestie is van spieren. Verder zegt die niet zoveel. Moet over 2 weken terug komen, om weer controle fotos te maken daaruit zal blijken dat ik 50% mag belasten dat is dus 35 kilo. Wat de planning verder is weet ik nog niet. maar dat hoor ik dan:D Maar ik kom zowieso terug op het water als ik die gasten mag geloven^^
hier nog wat fotos van de wond:
paar dagen na de operatie:
na 10 weken: