Gelezen op Hang Los
http://www.hanglos.nl/forum/A434D09B-5DA5-4851-9EB6-A1B34F82A83B/1/kitesurf:Morres_kapt_met_KH.htmlMorres kapt met KH
Reg. date: 25 Nov, 2004
Om het even op neutrale grond te krijgen, waar KH geen zeggenschap heeft, het volgende:
En zegt: Toedeledokie.
Ik heb geen vertrouwen meer in de andere moderators (De 2 nieuwe aanwinsten daarbuiten gelaten, Kappuh bewijst een zeer nuttige aanwinst te zijn, kitertjuh is nog niet superactief dus heb ik geen oordeel over, ook lex spreek ik weinig,maar is wel aanwezig). Ook het niet aanwezig zijn van de eigenaar, het missen van een aanspreekpunt en het altijd maar wachten op respons, of juist helemaal geen respons krijgen op forumzaken komen me de keel uit.
Wat me nog het meeste stuit is het gebrek aan steun voor mijn inzet, ik hoef geen bedankje, maar wanneer er openbaar op mij wordt gezeverd door een klein aantal users, en ik daar op in ga, krijg ik rustig van de andere moderators te horen dat ik een klein kind ben, of het niet persoonlijk moet nemen.
Ik wens de rest veel plezier toe in het bemachtigen van aandelen in KH, gezien de laksheid en de eeuwige excuses dat een nieuwe site ingewikkeld is en daarom 3/4jaar moet duren, zal het wel niks worden. Als jullie half zo proffesioneel als Hanglos waren, was KH een veel grotere community geweest.
Klinkt misschien als een bitter verhaal, maar als ik dan toch wegga, kan ik het maar goed doen!
Een afsluitende groet,
Maurice