Idefixe
|
iemand ervaring met DIT pakkie??
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Prijs is net zo duur als bij Wetsuitoutlet terwijl normaal de pakken in NL veel duurder zijn. Ziet er dus wel een goede aanbieding uit. Maar of het pak goed is weet ik niet. Persoonlijk zou ik dan voor zekerheid kiezen en de Gul astro/enforcer nemen waarvan je zeker weet dat hij goed is (en is goedkoper).
|
|
|
Jambo
|
Nu de astro in xxl 230 pond bij wetsuitoutlet.
|
|
|
Idefixe
|
ggrrr ik ben alleen maar XXL in de breedte af als je klein ben koop je 'm met z'n tweetjes.
|
|
|
Reflex
|
Jambo waar zie je dat? Ik zie enkel de Enforcer in xxl voor die 230 euro maar dat is gewoon de 2008 versie. De 2009 versie Astro/Enforcer is verkrijgbaar voor 286 pond.
|
|
|
Jambo
|
Oeps idd de Enforcer nu in xxl 230 en Astro 286.
|
|
|
|
martijnc
|
1 x Gul Evolution Zipped 5mm Boot Excellent Razor sole NEW FOR 09 () = £36.90 Size 9 1 x Gul Enforcer Back Zip Drysuit GCX4 NEW 2009/10 Kitesurf/ Waterski Free Underfleece () = £286.00 Colour Black / Red Sizes Medium 1 x Gul 3mm Dry Glove () = £27.30 Size Medium
Dit bestelt
400 euro in totaal, ben een gelukkig mens
zijn die gloves en boots beetje goed?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vandaag de mijne eindelijk kunnen proberen. Had alleen het Aldi ondergoed aan, schoenen en handschoenen. Geen cap.
Allereerst een vreemd gevoel zodra voor de eerste keer valt, hier al eerder beschreven.
Verder krijg je je (heup)trapeze niet zo vast als bij een neopreenpak. Deze kan schuiven en draaien over je thermo ondergoed. Daar doe je niets aan. Dat gezegd werkt het andersom ook. Is hij gedraaid of iets omhoog gekropen, je kunt hem weer heel makkelijk terug krijgen.
Verder o.a. door een paar golven in de branding gespoeld, ook onder water geweest.
Conclusie: op een wat vochtige pols na geen druppel binnen gekomen! Ik was erg verbaasd want het voelde alsof ik op een gegeven moment tot op het bot nat zou zijn.
Top pak dus, maar een neopreenpak is toch fijner. Misschien een kwestie van wennen. En de warmte is gewoon super!
|
|
|
Reflex
|
Martijn die boots zijn wel erg groot. Ik heb gewoon de 3mm splittoe genomen om toch nog een beetje boardgevoel te hebben. Verder wel een topset Michiel ik heb vandaag met het berenpak aan gevaren maar gaat prima. Wel wat warm inderdaad dus een beetje zweet maar verder hellemaal droog. Bij pols ook zelfs zonder handschoenen. Gewoon goed het klitterband aantrekken en de seal hoog doen.
|
|
|
martijnc
|
Heb een beetje last dat ik vaak uit mijn board glijd en op die boots zit extra grip dus dat sprak me wel aan, we gaan het zien!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Michiel...Het is echt een kwestie van wennen. Persoonlijk vind ik dat ik meer bewegingsvrijheid heb met mijn drysuit dan met mijn psycho wetsuit . Mijn waist blijft wel goed op zijn plek zitten maar dat misschien ook liggen aan het feit dat ik mijn impactvest onder mijn drysuit draag.
|
|
|
martijnc
|
Thanks reflex voor de tip
die boots zijn idd niet geschikt voor kitesurfen liet de man van wetsuitoutlet mij weten
hij heeft hem veranderd naar gul flexor
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@ Michiel
Ik heb gisteren toevallig voor het eerst met dat konijnpak eronder gevaren dan is het schuiven al iets minder!! Maar het blijft schuiven en eveneens makkelijk terug te schuiven!!
Zonder cap krijg ik met mijn kippenek wel ietsje water binnen zeker na wat hardere crashes gisteren!! Gisteren wel begonnen met cap maar dat is niet mijn ding!! Ik heb een cap van O'neill met zo'n langere schouderflap maar ik wordt er niet gelukkig van. Ik zit er aan te denken een deel van die hele schouderflap eraf te knippen.
Of hebben jullie nog suggesties??
|
|
|
martijnc
|
zon neopreen shirt met cap erop
|
|
|
thelorrr
Geen avatar
|
> 1 x Gul 3mm Dry Glove () = £27.30 > Size Medium > 1 x Gul Enforcer Kitesurf / Waterski NEW 2009/10 free > underfleece > () = £286.00 > Sizes Large > 1 x Gul Flexor 5mm Round Toe Boot () = £27.30 > Size 11 > 1 x Gul 3mm Twin Neck Neo Hood 09 () = £30.00 ben benieuwd of het wat is
|
|
|
Retard
|
De gasten zullen blij zijn met ONS Kitehigh
|
|
|
[Pepper]
|
zon neopreen shirt met cap erop
Dat gaat nooit goed werken omdat dan je nek-seal niet meer goed afsluit. Heb vorig jaar zelf deze bij het pak besteld. Dat ding zit als gegoten en zorgt direct voor extra bescherming tegen water via je nek-seal bij een harde head-first-crash!
|
|
|
martijnc
|
> 1 x Gul 3mm Dry Glove () = £27.30 > Size Medium > 1 x Gul Enforcer Kitesurf / Waterski NEW 2009/10 free > underfleece > () = £286.00 > Sizes Large > 1 x Gul Flexor 5mm Round Toe Boot () = £27.30 > Size 11 > 1 x Gul 3mm Twin Neck Neo Hood 09 () = £30.00 ben benieuwd of het wat is heb echt exact hetzelfde bestelt nu maar hopen dat het wat is idd
|
|
|
Lude
|
Iemand al ervaring met die Twin Neck Neo Hood? Overweeg deze te kopen
|
|
|
[Pepper]
|
Die Twin Neck Neo Hood heeft volgens mij een dubbele laag. Een laag gaat bij je pak ik, de tweede er overheen. Volgens mij moet je voorkomen dat je iets tussen je huid en je nek-seal van je droogpak gaat stoppen om lekkage tegen te gaan. Dat ding is volgens mij meer bedoeld voor gebruik in combinatie met een dik wetsuit.
|
|
|
Lude
|
In die laatste combinatie wil ik hem ook gaan gebruiken
|
|
|
Reflex
|
Brackenwood ik heb inderdaad dezelfde en hij zit super. Gewoon over je nekseal van je pak dus niet eronder en er komt absoluut niks binnen (zonder cap ook niet overigens). Doe wel altijd het zonneklepje in de cap want die vind ik irritant.
|
|
|