|
Flyingtrunkie
|
indd. mooi pics, vooral ook van die vliegende/vallende windsmurfer
|
|
|
Marko
|
Zeer mooie fotos
|
|
|
|
vissie
|
Eentje van mij heb er wat meer van Beide kevins enzovoort.. Als er animo voor is moet ik ze effe bewerken en posten
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Eentje van mij heb er wat meer van Beide kevins enzovoort.. Als er animo voor is moet ik ze effe bewerken en posten Altijd goed toch?
|
|
|
Nickeltje
|
Heel erg mooie fotomomenten zitten daar tussen zeg!! Wat voor lens heb je gebruikt? Bij sommige foto's zit je er echt bijna middenin.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Niet alle foto's zijn mooi van scherpte maar geven een mooi overzicht. Persoonlijk vind ik die foto waar die windsurfers in het water naar Kevin staan te kijken wel erg gaaf. Ook die foto van Bram in de branding is mooi scherp.
|
|
|
rbhek
Geen avatar
|
De foto's zijn genomen met een 70-200 lens van Canon. Door de harde wind was het lastig alles stil te houden, vandaar dat niet alle beelden scherp zijn. Ik zag zelfs gasten met een statief bijna omwaaien.
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De foto's zijn genomen met een 70-200 lens van Canon. Door de harde wind was het lastig alles stil te houden, vandaar dat niet alle beelden scherp zijn. Ik zag zelfs gasten met een statief bijna omwaaien. Respect dat je tegen de elementen gevochten hebt. Had je nog bescherming om je materiaal gedaan? Kon je nergens uit de wind staan?
|
|
|
vissie
|
Klein filmpje..Sorry voor slechte kwaliteit..Van me telefoon van daar.. Maar dit vond ik toch het mooiste moment van de dag!
De heat begon voor Youri Zoon terwijl Ruben Lenten even in de pauze ook wat dikke loops deed. Je hoort de toeter wel voor het begin van de heat. Dus moest Ruben het veld verlaten.. Die gast riep ook om wil R lenten misschien het wedstrijd veld verlaten. En laten we zeggen dat hij dat met stijl doet.. Een dikke loop!
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Die loops van Ruben zijn inderdaad te ziek maar ik kan mij er wel een beetje aan irriteren aan dit optreden. Die gast doet niet mee met wedstrijden en vooraf is er opgeroepen om daar niet te gaan kiten ivm de wedstrijden. Op deze manier toont hij in mijn ogen geen respect voor de gladiatoren die wel met de wedstrijd bezig zijn.
Ps kwaliteit van de mobietje is prima
|
|
|
vissie
|
Ja mini me..Ik snap het wel.. Ik vind dat hij toch de aandacht af neemt waar het eigenlijk om draait.
Thanx!
|
|
|
|
|
|
vissie
|
Hij ging inderdaad super hoog.. Mijn mening vond ik youri ook echt alles goed uitvoeren..Kleine puntjes beter dan kevin.. Landingen en unhooked..Maar kevin deed alles gewoon net wat harder meer en hoger.
Ook echt veel respect voor bram bast ,rolf en bas koole..Echte doorzetters.. Ook zeker goed mee gedaan gister..
|
|
|
Roon
|
Dwars door het wedstrijdveld varen is irritant, dat geldt voor Ruben maar ook alle windsurfers, wat een eikels. Maar de move waarmee Ruben het veld 'verliet' vond ik ook de bruutste van de hele dag. Wat een zieke loop! Kevin hakte er ook lekker op los en Youri heeft een mooie stijl zeg, heel apart.
|
|
|
|
Marko
|
Yeps als je niet mee doet aan de wedstrijd moet je ook niet in het wedstrijd velt komen.
|
|
|