Vinni
|
De Opel Corsa. Echt ideaal, ik kan 3 kite's met alles er op en eraan, wetsuit, droogpak handoek etc. in de achterbak kwijt. Dan het boardje op de achterbank en klaar ben je. Dan heb je nog een hele achterbank vrij voor een eventuele bijrijder.
|
|
|
Runaque
Geen avatar
|
volkswagen t5 170 pk dus met 200 naar je geliefde spot en lekker veel plek voor je spullen en die van je vrienden die mee rijden en onderweg de sterkste verhalen vertellen.
Sportief busje!!! Ideaal voor kleedkamer en plek om je op te warmen, maar of het in het dagelijkse leven ook praktisch is (omvang voertuig), is een ander verhaal. Ik zal het wel gaan doen met mijn Volkswagen Corrado G60 met 210pk, dus met ietsje meer snelheid dan de T5 naar de gewenste spot, ook plaats genoeg in dat ding, wat eender wie ook mag denken van deze sportwagen.
|
|
|
|
|
wouterb
|
Heb een jaar terug afscheid genomen van onze T3. Achteraf met meer pijn in mijn hart als ik op voorhand vermoedde. Ge-wel-dig apparaat. topspeed heen ( = wind tegen) 90km/u, terug (wind mee) 115km/u. Je hebt accuut geen haast meer in het ding, hij gaat gewoon niet harder. Ik had zelfs de indruk dat 't bussie zich op de klanken van Bob Marley beter voelde als met Prodigy-achtige geluiden. Koffie, soepie, warm omkleden, uitsmuiter ham/kaas indien nodig. (foto is íets ouder: groene fuel 2002, wipkip Airblast 2001, surfboard 2000 etc.)
|
|
|
Micky
|
Ja ik heb hem gevonden Hahahaha, LOL Yep dat is hem. Bloed zweet en tranen. (Hij was vroeger wit.. )
|
|
|
joggli
|
ik had een renault clio, konden we met 4 man + kitespullen in (iedereen 2 kites) was dan wel een beetje proppen maar het kon:P 3 man ging helemaal perfect, had iedereen nog normaal ruimte ook, heb hem helaas naar de sloop moeten brengen!
|
|
|
Morres
|
mn chick heeft een twinog, kan vies veel in die auto! laatst 6 stoelen achterig gekregen, zonder te proppen of wat dan ook. Passen rustig 4kites+boards in
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Wat voor stoelen dan? Krukjes zeker? Het is trouwens Twingo (ja ik weet dat het flauw is).
|
|
|
Morres
|
nee, 6 volwaardige ikea stoelen, inelkaar en al..ik was net zo verbaasd als jij ohja, twingo idd, foutje
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Inhoud vijf man/vrouw met spullen en meer Oh ja die schade is natuurlijk niet meer. Nieuw deurtje erin.
|
|
|
|
Micky
|
of de enige echte beunkitebus
Hee Hans, kleine foto voor zo'n grote camper...
|
|
|
@LaurenS
|
Ja ,avatar formaat
|
|
|
@LaurenS
|
of de enige echte beunkitebus
Wat mij betreft ,is deze wel het ultiemst tot nu toe !
|
|
|
Teigetje
|
Kan dan wel de ultime surfbus zijn, Maar dan mot je hem in natuurlijk niet in de stalling zetten he sukkel
|
|
|
|
Teigetje
|
Ach Hansie je heb toch nog wel wat bouwplastic legguh. Rol je dat er om heen toch.
|
|
|
|
|
360
|
@ LAurens met die enorme motor van je, rij je, met boardje dwars op de vaarrichting, tussen de file rijdende autos door In weer en wind pretty damn cool
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Is dit wat? Wat een onscherpe foto zeg! De beste surfmobiel heeft ruimte om je in om te kleden. Maar om vervolgens iedere dag ook met een camper naar je werk of klanten te rijden.... Ik zou zeggen een besteller zoals de Partner of Berlingo met 2.0 HDi om er ook nog een beetje snel te zijn Mick brengt ons het laatste stukje over het strand wel met ze matzwarte F-one super-ride
|
|
|
Roon
|
Ouwe RET bus kopen voor 3000 EU (1000.000 km op de teller maar ach). Kun je je in omkleden en je kites opgeblazen meenemen. Kun je ook meteen 30 kitemaatjes meenemen en bij file over de vluchtstrook Bij harde wind extra edgen op de Haringvlietdam anders kukel je eraf
|
|
|