ShadoW
|
Gelukkig ben ik niet de enigste nieuweling op het water! Zullen we maar vast de reddingsbrigade op de hoogte stellen? just kiddin' zo te zien wordt het een gezellige avond
|
|
|
RFAC
|
Shadow: blauwe bandit Tres met brunotti board Jero85: Gele RPM 12, Oranje haren:P Gixxer: Zwarte Bandit Uno, 11 & 9m (en 4 eyes?) RFAC: Groen/Bruine North Rebel 12m Lolbroek3: Geelco: 9m F-one Tribal 2 (Donkergrijs/blauw) en 12m Naish Boxer (Gay-ass Pink)
|
|
|
Twoink
|
Leuk, nu ben ik niet meer de enige uit Ulft. Waar woon je in ulft dan? :-)
|
|
|
RFAC
|
kheb sommige mensen niet gespot,
maar het was een topsessie, goede wind....en natuurlijk het belangerijkste de boardstart geoefend en gevaren (H)
|
|
|
darky001
|
darky001 : een roze best bullaroo 13m en koper kleurige bullaroo 10m veel op de kant en een antrasiet scootertje... ;-)
|
|
|
jero85
Geen avatar
|
hey allemaal, ik was er rond half 5, kwam om 7 uur alleen shadow tegen, ook veel anderen. Volgende keer nog eens. Waterstart ging perfect heb flinke meters gevaren maar kwam wel in de problemen, upwind lukte niet waardoor ik een noodlanding moest maken op de docks van de bungalowpark... grote mistreffer, gelukkig alles goed met de kite en board. nu upwind oefenen en naar links waterstart verbeteren
|
|
|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Was een top sessie vandaag Starts gingen best oke en al een aardig stuk gevaren @Jero85 We hebben je wel zien klappen we waren iets verder op aan het oefenen. OW en die grote gele boei is einde kite zone om er voor te zorgen dat je niet in het bungalow park /haven terecht komt @ darky Op de terugweg zagen we je scooter nog wel staan. Maar we hebben je niet gespot vanavond. @ RFAC Zo moeten we het zeker vaker doen
|
|
|
Geelco
|
Sorry jongens ik was samen met men maatje veel aan mijn kite aant tweaken. Soms wel heerlijk gevaren maar de 5e lijn stond de eerste 2 uur op volle spanning. Volgende x hoop ik iemand van jullie te meeten:)
heb volgens mij lolbroek wel gezien, onbewust. Ik was die ongelofelijk knappe vent:)
|
|
|
jero85
Geen avatar
|
@ gixxer helaas heb ik je zelf niet gezien. maar kom zeker terug. Leuk vaker af te spreken. Het was me eerste keer op horst, top locatie. Heb wel mensen achterin zien oefenen, linksachterin dan denk ik? @geelco ik heb niet echt op de koppies van de knappe jongens gelet eigenlijk alleen naar de kites en sprongen en tijdens het kiten voorals op surfers om ze niet in de weg te zitten en ruimte te geven
|
|
|
ShadoW
|
Zóó, was wel druk rond 6en. jammer dat ik de rest niet heb ontmoet (behalve Jero85), ik was ook aan de late kant (moeten ze die maccie ook niet zo dichtbij zetten!) Verder heb ik gisteren me waterstart geoefend, waar ik zeker nog een paar dagen voor nodig heb voordat ik het onder de knie heb.. mááár.. ..Kiten blijft gruwelijk! 'kzal zo wel wat fotootjes op me account zetten (ze zien er spectaculaider uit dan dat ik daad werkelijk op het water deed ) Anyways, hope to meet you guys the next time! Ps. ik kijk net op http://www.windfinder.com/weatherforecast/strand_horstVandaag ziet er veel belovend uit, lekker constante wind.. helaas moet ik werken tot 6!
|
|
|
ShadoW
|
@ Darky001: Nog bedankt met helpen van me pad en straps (was vorige week dat ik je tegen kwam) me waterstart voelde veel beter aan! @ Gixxer: had jij toevallig die zwart met beetje rood Bandit??
|
|
|
jero85
Geen avatar
|
@shadow Helaas is 10 knopen voor vandaag niet echt genoeg voor mij. en na me botsing met woning geef ik me poot even rust aankomend weekend dan maar weer
|
|
|
|
Gixxer
|
Het waait niet bepaald hard vandaag maar wel stabiel. (N NW)
Wat denken jullie er van?
@ RFAC even de 12 uitlaten ? vanavond ?
|
|
|
RFAC
|
linksachterin waren wij indd aan het prutsen ja denk wel dat ik mn 12 ga uitlaten. alst meezit kunnen we mischien wel met beide met de kites, staat nu toch een stabiele en rustige wind? wel bij elkaar in de buurt blijven natuurlijk
|
|
|
Gixxer
|
Het waait nu tussen de 9- 12 knopen met vlagen tussen de 11- 19
Hebben we een Go of slaan we over voor vandaag ?
|
|
|
RFAC
|
GO
|
|
|
jero85
Geen avatar
|
succes kerels. Let me know of het lukt. 9-12 knopen weet ik niet of het lukt met mijn formaat en een 12m2
volgende keer dan
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
ik vond het niet echt te doen, was er rond half 7 en zag RFAC en Gixxer nog wel, weet niet of het hun nog lukte voor die tijd met een 12 maar mij lukte het niet echt met mn 10 (geel / groene cabrinha switchblade 3)
|
|
|
jero85
Geen avatar
|
hoe zwaar zijn rfac en gixxer eigenlijk? ik wil graag eens weten vanaf hoeveel knopen ik kan varen?
|
|
|
RFAC
|
dat we er net waren ging het nog redelijk, toch paar keer boardstart kunnen doen, maar de wind viel gauw weg en daarmee de kite ook uit de lucht mja toch weer even kunnen prutsen met mijn 12m. volgende keer weer beter!!!
|
|
|
RFAC
|
ik ben 90, Gixx iets van 85 ofzo
|
|
|
Gixxer
|
Yes klopt rond de 85-86 @henkp Next time even buurten Was een echte low end sessie maar we waren er weer hehe
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Jullie zijn goed bezig zo te lezen:) Als de wind zich vrijdag of in het weekend laat zien, lijkt het me gezellig om weer aan te sluiten
Nu alleen ff heel hard hopen dat windguru andere voorspellingen gaat laten zien:) Hopelijk tot vrijdag!
|
|
|