KiteOngoing
|
Van harte Tom. Vanuit een zonnig Fehmarn een goede verjaardag gewenst. Welkom in de kite club van 50'tiggers. Trouwens de wind is weer uitgegaan. Komende week maar weer eens naar Mirns o.i.d.
|
|
|
[Pepper]
|
Gefeliciteerd Tom!! Doe Abraham de groeten!!
|
|
|
Kevin
|
Gefeliciteerd Tommie
|
|
|
Jambo
|
Van Harte Tom. En nog vele (kite)jaren
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Van harte gefeliciteerd Tom! Dat er nog vele jaren en vooral kitejaren mogen komen.
|
|
|
martimor
|
van harte, en nog vele jaren see you @ mirns
|
|
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
gefeliciteerd tom en welkom bij de club van de wat oudere maar zeer ervaren kerels
|
|
|
Geelco
|
Tom, ik ken je nog niet, maar dat zal waarschijnlijk wel goed komen;) Van harte gefeliciteerd!!
|
|
|
Morres
|
als je genoeg dingen post die niet mogen (tietuhhhh) leer je m vanzelf kennen of als je buiten de zone kite
|
|
|
Micky
|
Hee Tom, van harte gefeliciteerd ouwe!
|
|
|
|
wouterb
|
gefeliciteerd alsnog. lang lekker blijven vliegeren!
|
|
|
PeeWee
|
Hi Tom,
Nog vele (beul)jaartjes en neem een biertje van me.
See joes
|
|
|
|
Idefixe
|
Allemaal hardstikke bedankt! Op naar de 60.......
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Hee dás leuk Tom de Leeuwen Brul van Mirns is 50 jaar jaaahaaaaa... Bij deze dan ook van Harte Gefeliciteerd jonge kerel en nog héél véél kite jaren.
|
|
|
[Pepper]
|
Tom, ik ken je nog niet, maar dat zal waarschijnlijk wel goed komen;) Van harte gefeliciteerd!!
Zoals Morres al zegt: gewoon op een drukke zonnige zondagmiddag met wind uit het Zuiden bij Mirns een kilometer het natuurgebied invaren, leer je Tom vanzelf kennen. Ook is Tom te herkennen aan zijn buitensporig luide stem. Ik heb uit betrouwbare bron dat hij in staat is een gat in je kite te schreeuwen....
|
|
|
Marko
|
Hey Tom gefeliciteerd man had niet gedacht dat je al weer 50 zou gaan worden!! Tot snel op Mirns
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Heeey Tom,
Gefietselanteerd met Abraham. Als het komend weekend nog gaat woeien op Mirns neem ik een pot bier voor je mee. Want ik heb allang in de gaten als jij voor het kiten een pot bier naar binnen slurpt rock je aan alle kanten. Respect dat je op je 50e nog het lef hebt om te springen. See you later op het water.
|
|
|