Wimt
|
Hollanders zien overal handel in, dus ik ook, na het zien vh prog op ned2: the sunny side of s(e)x. Gaat over zuid africa, en een bruiloft kost daar maar liefst 15.000 euro, dus dan moet het wel slagen, vindt ook de family, dus de tante kijkt toe in de huwelijksnacht: vroeger deed zij het voor met de bruidegom, maar sinds aids kan dat niet meer. Om de man meer materiaal te geven om te plezieren, trekken de vrouwen, onder het genot van een kopje thee, aan mekaars labies ( schaamlippen): daar hebben ze geen last van ons victoriaanse tijdperk: s(e)x is daar doen, bij ons is het vooral uiterlijk, en ze hebben daar vele doe- consulenten, waar de mensen regelmatig op consult gaan: bij ons is s(e)x frusto : ik moet zelfs dit woordje verspijkeren, anders wordt dit victoriaans tegengehouden, en daar is het een leuk onderwerp op een theekransje. Ook homo getreiter was, tot er pinkstergemeente priesters er kwamen prediken, geen punt.
Terugkomend op mijn handel: de vrouwen hier willen de erogene zones verkleinen, en daar trekken ze die groter: kortom: HANDEL: breng de overschotten naar de tekorten, dus de operatief verwijderde labies exporteren naar Afrika, en dat staat vast ook wel trendy, die bleke lipjes op die donkere huid: behoef je in ieder geval dat niet meer te bleken. Kortom: dit is een ultieme vorm van recycling, en ik naai het er nog gratis aan ook ( ben goed in naaien..).
|