Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja, gaat een best woeidaggie worden. Morgen maar eens kijken of we met de 6m los kunnen komen. Gaat er morgen flink aan toe dus oppassen geblazen voor een ieder.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik heb echt al een half jaar school niet meer geskipt maar morgen ga ik het toch echt doen... Ik wil en kan dit niet missen!
Slufter @ 11:00 ?
|
|
|
Nature
|
PLEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAASEEE mensen die nog in hun winterslaap zitten. Blijf nog even tukken. Vooral de mooiweer kiters.
Of tik een paar rode stieren naar achter zodat je scherp bent!
Eerste grote ongeluk hebben we al gezien in the UK dus doe a.u.b verstandig.
Check check check en blijf vooral heel heel heel alert.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Sick!
Mits het niet over de 40kn gaat kom ik ook wel ff buurten op den Sluf
|
|
|
|
berttt
|
Ik heb echt al een half jaar school niet meer geskipt maar morgen ga ik het toch echt doen... Ik wil en kan dit niet missen!
Slufter @ 11:00 ?
Sebiet ben je niet geslaagd. En dan ga je hard wenen MARC
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Dan kan ik je nu al vertellen dat je niet komt Michiel.
Ik heb ook het vermoeden dat het echt veel harder gaat worden dan de opgegeven 40kn... Kortom, iedereen met een 7m als kleinste maat moet heel goed nadenken of hij überhaupt wel uitgaat morgen...
|
|
|
Johnny Tampony
|
dit is een windje voor de ervaren mensen. DUS NIET VOOR BEGINNERS OF MOOI WEER KITERS
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
michiel.... jij niet komen morgen?....je weet niet wat je laat schieten.... . het wordt een hele dikke morgen. goed,... vlaagje hier en daar maar daar blijven we toch niet meer voor thuis? met zoveel ervaring? je kan altijd nog stoppen als je het niks vind. de laatste nuke die ik had gaf guru zelfs 38-46 af met veel zon en daar geniet ik nu nog van na... BEGINNERS OF ONERVAREN MET 6 BFT EN HOGER BLIJF THUIS OF KOM ALLEEN KIJKEN, PRAAT EN LEER.
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Dan kan ik je nu al vertellen dat je niet komt Michiel.
Ik heb ook het vermoeden dat het echt veel harder gaat worden dan de opgegeven 40kn... Kortom, iedereen met een 7m als kleinste maat moet heel goed nadenken of hij überhaupt wel uitgaat morgen... Ik denk alleen na hoe laat ik met mijn lady 7 ga knuffelen met de elementen Michiel......... Zou jij ook gewoon moeten doen........ ;-)
|
|
|
|
|
|
KiteOngoing
|
Het waait hier van de planeter, straalblauwe lucht. Ik gooi vanmiddag alle werkzaamheden aan de kant en ga kiten.
|
|
|
jaspervonsee
Geen avatar
|
Is er al iemand het strand op geweest vandaag? Ik ben mijn auto aan het inladen maar vermoed dat mijn 8m rpm net te gek is voor de vlagen...
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Is er al iemand het strand op geweest vandaag? Ik ben mijn auto aan het inladen maar vermoed dat mijn 8m rpm net te gek is voor de vlagen...
als die vlagen net zo hard zijn als hier in rotterdam, dan is het zeker weten een No Go met je 8...
|
|
|
gerwinhop
Geen avatar
|
Oww man. Moet nu echt geweldig zijn. Zit achter het raam van kantoor te bedenken hoe mooi het had kunnen zijn
|
|
|
PRdewit
Geen avatar
Logs: 0 | 17 uur
|
Oww man. Moet nu echt geweldig zijn. Zit achter het raam van kantoor te bedenken hoe mooi het had kunnen zijn
Idd zit met hetzelfde probleem. zit te twijfelen of het met mij 7m vegas kan gaan vanaaf denk het wel miss neemt de wint ietsjes af
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zit achter m'n pc en kijk uit over het damrak/de dam en de vlagen komen er hier op 5 hoog vol op. Kozijnen trillen weer dus dat betekend een top sessie straks na 't werk
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
ben nu op schiphol.... aant werk , zie weer een knap staaltje vliegwerk van die knuppelrukkers dit ter kompensatie van een gemiste sessie
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Op Schellinkhout vandaag 46 knopen gemeten en constant rond de 40. Was dus een heerlijk daggie met de 6m. Nu douchen en bijkomen van al dat geweld.
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
voor diegene die moesten werkten en dachten, ooh was ik er ook maar.... het viel wel mee hoor. was echt overleven en om nu te zeggen wat een topsessie nou nee.... ook al had je een 4-5-6 meter....het was echt geen lolletje. vlagen opvangen, niet normaal. ultieme materiaaltest. van mij hoeft dit niet nog eens. knoopie of 5 minder mag wel.
|
|
|