Reodude
Berichten: 434
|
ze reageren gewoon niet ook niet op het internationale kiteforum... wel slapjes van hun die hun kites al de hoogste kwaliteit aanbieden en daar dan een forse prijs voor vragen..
Op het Duitse forum heeft de importeur al gereageerd...dat gaat daar blijkbaar toch anders... dude
|
|
|
Kamo
Berichten: 156
|
Laten wij er als shop even op inhaken.
Dat dit niet netjes is is duidelijk, al zal de slijtage per persoon uiteen lopen. Voor al onze klanten geldt in principe 1 jaar free-repair op alle nieuwe kites, daar valt dit uiteraard ook onder. Heb je je Ozone dus bij ons gekocht en herken je deze problemen, dan kun je daar gewoon mee terugkomen, dan zorgen wij voor een nette oplossing, vergeet niet je aankoopbon mee te nemen.
Voor de andere Ozone riders kunnen we nu niks beloven, afwachten hoe Ozone dit oppakt.
|
|
|
Bramster
Berichten: 105
|
ik word net getipt over dit forum topic. Sorry dat ik niet 24/7 op het forum zit en er nog niet gereageerd is. Wel een beetje stemming makerij om direct een reactie af te dwingen. Denk ook niet dat een forum een officiële manier van communiceren is. Uiteraard wel een goed medium om te informeren.
Ik ga contact opnemen met Ozone INT. Zodra ik iets weet zal ik jullie ASAP informeren.
Ozone rijders met een dergelijke schade: Graag een foto van de schade, aankoop bon van de shop en foto van het serienummer van de kite mailen naar: ozonenl(at)gmail.com Dan zijn we constructief bezig om het probleem inzichtelijk te maken.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
|
ik word net getipt over dit forum topic. Sorry dat ik niet 24/7 op het forum zit en er nog niet gereageerd is. Wel een beetje stemming makerij om direct een reactie af te dwingen. Denk ook niet dat een forum een officiële manier van communiceren is. Uiteraard wel een goed medium om te informeren.
Ik ga contact opnemen met Ozone INT. Zodra ik iets weet zal ik jullie ASAP informeren.
Ozone rijders met een dergelijke schade: Graag een foto van de schade, aankoop bon van de shop en foto van het serienummer van de kite mailen naar: ozonenl(at)gmail.com Dan zijn we constructief bezig om het probleem inzichtelijk te maken.
Bram ik begrijp dat je niet 24/7 zoals een hoop gekken (waaronder mijzelf) op een forum kijkt. Maar je kan het geen stemming makerij noemen, de mensen betalen veel geld voor een kite. Zoiets hoort niet te gebeuren, wanneer het wel gebeurd moet het opgelost worden zoals bij Naish in 2007/2008. Die kwamen zelf naar buiten voordat veel mensen zo'n probleem hadden. Je kan mij niet wijs maken dat bij Ozone zelf het probleem niet bekend is. Overigens twijfel ik er niet aan dat het goed opgelost wordt.
|
|
|
Bramster
Berichten: 105
|
hoi Marc, dat het een probleem is ben ik absoluut eens. Echter in NL nog geen enkel geval officieel gehad. De stemming makerij benoemde ik daar de topic starter blijkbaar iets wil bereiken / zeggen voor het merk wat hij zelf vertegenwoordigd.
Ik ga ermee aan de slag!
|
|
|
Reodude
Berichten: 434
|
Dit heeft niets met stemmingmakerij te maken, en ik zou niet weten wat ik daarmee zou bereiken, dit vat je verkeerd op. Het heeft niets met mijn merk te maken, want ik bezit zelf ook een Ozone edge 2013...dus je moet dit niet in een bepaald hoekje duwen, klinkt niet erg sportief/ professioneel. Dit is informatie en door deze informatie bereik je een groot publiek met users van deze kites, dit houd in dat zij allen nu hun kites gaan nakijken en je op deze manier een inzicht krijgt of dit een algemeen probleem is of niet. Niemand zegt dat je als importeur 24/7 op een forum moet zitten alhoewel dit een goede graadmeter is als je tussen de regels kan lezen, de teamriders of shops zullen je wel informeren. En kijk daar is je reactie Ozone int. Wordt geinformeerd, waarschijnlijk krijgen we zo meer klaarheid! We horen wel van je wat de reactie is/was Greetz dude
|
|
|
Reodude
Berichten: 434
|
7/01/ Ik heb vandaag even de tijd gehad mijn Edge op eventuele schade te checken, en kon hier geen schade vaststellen.
Ook geen tekenen van begin van schade. Ik ben wel "zunig" op mijn spulletjes, regelmatig spoelen enz ook gebruik ik mijn Edge enkel bij lichtweer.
ik verstel ook mijn aanknooppunten van licht naar midden en terug naargelang de wind, misschien dat dit helpt, wie weet. Misschien heeft het ook te maken met de manier van aan"knopen" of de lus van de connection tegen de kite aankomt of op het riempje hangt?
maar mocht er een zelfklevende patch of zo uit de bus komen dan hoor ik het graag, voorkomen is beter dan genezen.
greetz Dude
|
|
|
Gewoon Toon
Berichten: 121
Logs: 0 | 330 uur
|
Ik dat zo al een tijdje te volgen ,maar is dit geen probleem dat door Ozone opgelost dient te worden ? Kan me niet voor stellen dat dit een normaal geval van gebruikers slijtage is ! Ik heb zelf ook 5 van die dingen maar nog geen zichtbare schade .
|
|
|
feddomw
Gast
|
ik verstel ook mijn aanknooppunten van licht naar midden en terug naargelang de wind, misschien dat dit helpt, wie weet. Misschien heeft het ook te maken met de manier van aan"knopen" of de lus van de connection tegen de kite aankomt of op het riempje hangt?
Dit idee had ik ook, je kan de pigtails op meerdere manieren aanknopen. Maar goed, er moet gewoon een patch komen. Preventief.
|
|
|
matti
Geen avatar
Berichten: 100
|
hoi Marc, dat het een probleem is ben ik absoluut eens. Echter in NL nog geen enkel geval officieel gehad. Ik ga ermee aan de slag!
En Bramster weet je al meer , het is al wel een tijdje geleden? Reactie van Ozone of? Matti
|
|
|
|
jerdewit
Berichten: 10
|
En? ben wel benieuwd naar een officiële reactie. Gr Jeroen
|
|
|
Jellevw
Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
|
Ik heb er uit eindelijk een stukje van dat repair "plakband" opgeplakt. Nu hou ik het in de gaten en als het weer gaat slijten plak ik er een nieuwe overheen. Overigens heb ik een Catalyst 2011, kite vrij veel en is de slijtage pas begin dit jaar erger geworden. Dat wil zeggen, iets meer dan een vaal plekje op de leading edge.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik heb het onder de aandacht gebracht bij Ozone op Facebook, zie er alleen niet veel mee gebeuren...
|
|
|
Evan
Administrator
Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
|
Net contact gehad met Ozone en op de 2012 edge in dit topic na hebben zich nog 0 edge gebruikers zich gemeld met dergelijke schade.
Zolang niemand zich meld met dergelijke schade kun je ook moeilijk een verklaring eisen van het merk.
|
|
|
|
|
Jellevw
Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
|
Zolang niemand zich meld met dergelijke schade kun je ook moeilijk een verklaring eisen van het merk.
Bij mij trad het probleem pas na 2,5 jaar op. En het was ook nog niet echt een probleem, meer een slijtageplek. Dus qua garantie en melden helpt dat ook niet echt mee.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
|
Net contact gehad met Ozone en op de 2012 edge in dit topic na hebben zich nog 0 edge gebruikers zich gemeld met dergelijke schade.
Zolang niemand zich meld met dergelijke schade kun je ook moeilijk een verklaring eisen van het merk.
Waarom wordt dit onderstaande dan aangegeven Evan: Ik ga ermee aan de slag!
Komt weer niets van terecht helaas.
|
|
|
Eagle-Jan
Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
|
Net contact gehad met Ozone en op de 2012 edge in dit topic na hebben zich nog 0 edge gebruikers zich gemeld met dergelijke schade.
Zolang niemand zich meld met dergelijke schade kun je ook moeilijk een verklaring eisen van het merk.
Waarom wordt dit onderstaande dan aangegeven Evan: Ik ga ermee aan de slag!
Komt weer niets van terecht helaas. ik dacht dat je van alle ins en outs van kitesurdend NL afwist... blijkbaar dus niet, maargoed bij deze dan: Bramster is sinds wat maanden geen importeur meer van o.a. Ozone
|
|
|
Marc_87
Moderator
Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
|
Net contact gehad met Ozone en op de 2012 edge in dit topic na hebben zich nog 0 edge gebruikers zich gemeld met dergelijke schade.
Zolang niemand zich meld met dergelijke schade kun je ook moeilijk een verklaring eisen van het merk.
Waarom wordt dit onderstaande dan aangegeven Evan: Ik ga ermee aan de slag!
Komt weer niets van terecht helaas. ik dacht dat je van alle ins en outs van kitesurdend NL afwist... blijkbaar dus niet, maargoed bij deze dan: Bramster is sinds wat maanden geen importeur meer van o.a. Ozone Uiteraard weet ik dat, maar dan kan iemand anders van H2O sports tech zoals Danny of Rolf toch hier reageren.
|
|
|
Eagle-Jan
Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
|
Net contact gehad met Ozone en op de 2012 edge in dit topic na hebben zich nog 0 edge gebruikers zich gemeld met dergelijke schade.
Zolang niemand zich meld met dergelijke schade kun je ook moeilijk een verklaring eisen van het merk.
Waarom wordt dit onderstaande dan aangegeven Evan: Ik ga ermee aan de slag!
Komt weer niets van terecht helaas. ik dacht dat je van alle ins en outs van kitesurdend NL afwist... blijkbaar dus niet, maargoed bij deze dan: Bramster is sinds wat maanden geen importeur meer van o.a. Ozone Uiteraard weet ik dat, maar dan kan iemand anders van H2O sports tech zoals Danny of Rolf toch hier reageren. en die hebben niks beters te doen of zo?
|
|
|