TBK
|
Beetje dubbel stond er al op bij NH
|
|
|
|
Kamo
|
Misschien dan eerst de namen van je toekomstige sponsors goed schrijven? ;-)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Misschien dan eerst de namen van je toekomstige sponsors goed schrijven? ;-) Eddy met een griekse Y of een lange IJ ??? Ik gok met een Griekse Y. Griekenland altijd windt Zo.............. ook weer geregeld, waar en wanneer moet ik even tekenen Eddy ????? We verrekenen mijn contract wel met kibbelling of haring . Wat is de koers van de familie bakke kibbeling op dit moment ???
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wow, eindelijk kleinere maatjes. Was wel nodig voor de vlieggewichten onder ons omdat de 7m dezelfde high-end had als een 8/9m C4/Torch. Benieuwd welk hoogte en hangtimerecord je met die 5m in 60kn kunt verbreken.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Het record meest suïcidale actie binnen het surfen? ???? Als hij zo relax en stabiel is als mijn Zeeko Notus 5.5m, dan kan dat een behoorlijke dikke show worden!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Testen dus. Lekker hoor. Als ze nog lekkerder varen dan mijn 2013 Edges, wil ik ze wel.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ziet er weer mooi uit .. .ben wel weer toe aan iets nieuws ...maar eerst testen . En kijken of hij merkbaar beter is dan de 2011/12 uitvoering. Veel verschil tussen de 2011/12 en de 2013 uitvoering was er volgens mij ook niet...
|
|
|
PeeWee
|
Hoor de jongens weer hardop dromen
|
|
|
Ride
|
Je moet toch dromen hebben Peet. In de liefde zijn al mijn dromen al uitgekomen. Nu nog een Edge 2014
|
|
|
PeeWee
|
Tuuuurlijk John lekker dromen blijven najagen
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Ik vind de meeste nieuwe kites oerlelijk maar dit ziet er gewoon goed uit, Ik ga voor de 13m sparen
|
|
|
niels0708
Geen avatar
|
ben in bezit van de 11 en 7 ,,
gaan voor de 9 of de 13 voor de zomer briesjes ?
78 kg zwaar..
|
|
|
|
|
mocem
|
Die 11 heeft toch al een goede low end? Dan is een groter boardje misschien een idee.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
De periode van El niño is weer aangebroken...wat zou betekenen investeren in kleinere maten... Maar het blijft altijd koffiedik kijken.
|
|
|
FlyingHigh
|
Lekker belangrijk hoe de kites eruitzien, als ze maar goed zijn!!!
|
|
|
|
|
Ride
|
Yep, 7, 9 en een 11m. Allen Edge 2013. Ik weeg hetzelfde als jij en kan varen vanaf een knoopie of 12 á 13 met een twintip (Trax 2012, 132x39). 9m gebruik ik in 75 procent van het geval. Echt zo'n lekker kite
|
|
|
|
Giertje
|
De kleuren zijn dan wel niet belangrijk maar het is wel handig. Mijn 9 heeft de kleuren van de Duitse vlag en zo gauw ik ergens ben waar ook onze oosterburen varen wordt ik uitgenodigd voor een biertje met braadworst.
|
|
|
|