Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Wat je kan proberen is Teflon tape. Hele dunne tape die normaal voor het waterdicht maken van schroefaansluitingen van kranen wordt gebruikt. Is hele dunne tape die niet plakt, dus ook weer makkelijk te verwijderen. Gewoon een aantal maal om de schroef draaien (stuk of 10-15 x) en de schroef indraaien. Te koop bij de bouwmarkt voor een paar euri Succes!
|
|
|
rdeheld
|
- Van dat witte tape wat ze ook gebruiken om de schoef draad van een gasleiding mee af te dichten.
- Locktite - maar dan de niet uithardende variant ,
|
|
|
Big Vin
|
Teflon tape is een prima idee, maar zeker niet 15 keer eromheen. Een keer of 3 zal wel genoeg zijn. Met te veel tape ertussen kan je je inserts splijten.
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Teflon tape is een prima idee, maar zeker niet 15 keer eromheen. Een keer of 3 zal wel genoeg zijn. Met te veel tape ertussen kan je je inserts splijten.
Inschatten is niet mijn sterkste kant ;-) Met wat minder eromheen kom je er idd waarschijnlijk ook wel
|
|
|
|
Celle
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik zou toch voor loctite gaan. Mss wel de zwakste variant schroefdraadborging ( gele vloeisof ). Alles goed droog en ontvet monteren met 1 druppeltje product. Als je wat zoekt vind je van die hele kleine flesjes.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik doe ook altijd loctite. Ook op mijn vinnen. De blauwe variant. Nooit problemen mee gehad.
|
|
|
|
Big Vin
|
De blauwe variant zegt nog niet zo heel veel. Er zijn echt mega veel varianten loctite waarvan diverse blauw zijn
|
|
|
feddomw
Gast
|
De blauwe variant zegt nog niet zo heel veel. Er zijn echt mega veel varianten loctite waarvan diverse blauw zijn
Je hebt gelijk. Het is ook geen Loctite, maar de Bison variant die elke bouwmarkt verkoopt (alle Loctite flesjes zijn namelijk rood). Bison Lock Bond. Speciaal voor bouten/moeren/schroeven die weer los moeten kunnen, maar tegen lostrillen en roestvorming.
|
|
|
|
Big Vin
|
Nagellak kan ook
|
|
|
|
|
popeye
Geen avatar
|
Goedenavond. Ik heb dus hetzelfde probleem. De laatste 2x liet dezelfde schroef van het middenhandvat los. Dacht ze even vast te lijmen, maar nu blijkt dat de ene schroef 2 mm langer is dan de andere? Mij een groot raadsel. Lijkt me niet dat dit zo hoort. Ik heb een f one board 134 x 39 uit 2010 of 11 geloof ik. Iemand ervaring mee en enig idee waar je de schroefjes kan halen van de juiste lengte.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Goedenavond. Ik heb dus hetzelfde probleem. De laatste 2x liet dezelfde schroef van het middenhandvat los. Dacht ze even vast te lijmen, maar nu blijkt dat de ene schroef 2 mm langer is dan de andere? Mij een groot raadsel. Lijkt me niet dat dit zo hoort. Ik heb een f one board 134 x 39 uit 2010 of 11 geloof ik. Iemand ervaring mee en enig idee waar je de schroefjes kan halen van de juiste lengte.
M6 schroeven 20 mm RVS bij de Gamma. Meteen daar de teflon tape meenemen
|
|
|
Big Vin
|
Beter kan je bevestigingsmateriaal van goede kwaliteit kopen, bij bv fabory. Rvs 316 nemen ipv 304
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Wellicht geruild met een andere schroef? Hebben iets andere lengte volgens mij.
|
|
|
|