neem wat touw of wellicht een leash. knop of haak die ergens aan je power line en maak een lus die je aan je trapeze kan haak kan maken. Niet ideal qua safety maar in de plomp dobberen bij 6 graden is dat ook niet?
Had dat in dit geval gekunt???
Bij mijn breuk was er nog een groot deel van de chicken loop aanwezig en was dit zeker een optie geweest.
Eventueel zou ik ook de leash aan de depower lijn kunnen haken. dus boven de bar waar je normal je kite zou trimmen. Dat is bij mijn kite gewoon een stuk touw.
graag jullie gedachten.
Je wil dus een tweede safety leash hebben als ik het goed begrijp? lijkt me geen strak plan als je wel je kite kwijt moet hebben en dat je dan 2 leashes moet losmaken. Je kan beter in het water dobberen en dat je medekiters je dan helpen. Dus, nooit alleen gaan kiten op zee. Had dat in dit geval gekunt???
Bij mijn breuk was er nog een groot deel van de chicken loop aanwezig en was dit zeker een optie geweest.
Eventueel zou ik ook de leash aan de depower lijn kunnen haken. dus boven de bar waar je normal je kite zou trimmen. Dat is bij mijn kite gewoon een stuk touw.
graag jullie gedachten.