Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik wil de WOO super graag proberen, kunnen jullie een exacte datum geven voor de Android app?
|
|
|
niels0708
Geen avatar
|
Wel jammer van woo dat ze erg matig zijn in het antwoorden van vragen.
maar wel hier op kite high zeggen dat er nieuwe binnen zijn .
Als je groot wil worden zou de communicatie stukken beter moeten .
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Komen jullie een keer langs op de sluf? Dat record van Hadlow moet er aan!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heb ook wel interesse alleen geen iPhone oid helaas.
|
|
|
|
niels0708
Geen avatar
|
Is er eigenlijk een site waar je het leaderboard kan volgen?
je mag mijne lenen Tim,
|
|
|
|
martimor
|
Wel jammer van woo dat ze erg matig zijn in het antwoorden van vragen.
maar wel hier op kite high zeggen dat er nieuwe binnen zijn .
Als je groot wil worden zou de communicatie stukken beter moeten .
Inderdaad. Op zich kreeg ik best snel antwoord, maar niet op de vraag wanneer er een Android app komt. Jammer, dus ik ga naar de trace of xsensr kijken.
|
|
|
Dobbelsteen
Geen avatar
|
Gek dat er geen site is met leaderboard, is doodeenvoudig om te maken. Al helemaal als je er al in slaagt om die op een ios app te maken.
|
|
|
Pijlstaart
Geen avatar
|
Dank voor alle input! Er komt binnenkort geen Android app:-( We verwachten pas in oktober de Android app te kunnen lanceren. We hebben de keuze gemaakt om eerst nieuwe features in onze iOS app toe te voegen alvorens we een Android app lanceren. Ondertussentijd zijn we wel een oplossing aan het zoeken om ook niet iOS gebruikers de mogelijkheid te bieden om de data uit te lezen.
En ik ben er volledig mee eens dat we asap leaderboards op onze website moeten opnemen! Daar wordt momenteel aan gewerkt.
Een andere oplossing is ook om een iOS device van een vriend(in), ouder, etc op het strand te gebruiken. Als je een account hebt aangemaakt dat kan je op ieder iOS device je data downloaden van de WOO. Mocht je samen met een vriend(in) aan het varen zijn dan kan je onder je eigen account inloggen in de app, je WOO synchroniseren en de data downloaden.
|
|
|
martimor
|
Dank voor alle input! Er komt binnenkort geen Android app:-( We verwachten pas in oktober de Android app te kunnen lanceren.
Dank voor de info. Dan klopt het wel wat ik op Facebook langs zag komen. Die keuze snap ik persoonlijk niet, het is nl en enorme doelgroep, en dan is enorm nog een understatement imo. Maar ja...Wie ben ik. Als het goed is gaan we binnenkort de trace en de woo op 1 board plakken. Is er iemand in de buurt van (de provincie) Groningen die al een xcensr heeft? Die erbij op, en dan de boel eens goed vergelijken.
|
|
|
Xirix
|
Dan maar een Trace proberen denk ik...oktober is veel te ver weg.
|
|
|
meccaloha
Logs: 0 | 4 uur
|
als het goed is gaan we binnenkort de trace en de woo op 1 board plakken. Is er iemand in de buurt van (de provincie) Groningen die al een xcensr heeft?[/quote]
De XENSR word de komende tijd nog niet buiten USA en Canada verscheept! Gewoon de Woo ff delen met iemand die wel IOS heeft dan.... Binnenkort word de Woo getest door Wetestkites.com ben benieuwd naar hun bevindingen!!
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Nou die afwijking is best groot. Dan weet je het eigenlijk nog niet. Ze zaten wel allebei op dezelfde plek op het board neem ik aan?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Geen Andriod support is wel een heel erg suffe move voor een waanzinnig cool product Alsof alle kiters digitaal gehandicapt zijn dat ze een iOS-je nodig hebben
|
|
|
martimor
|
Poehey Wat een afwijking. En hiermee zijn ook de hoogtes van de kota riders bepaald, toch? Ik koop die rechter
|
|
|
washichi
Geen avatar
|
ik heb een Trace aangeschaft, nog niet mee gekite helaas, maar wel gebruikt op wintersport, ik kan een review schrijven als daar interesse naar is. (ik heb totaal geen spijt van mijn aankoop, de mogelijkheid tot gps video overlay heeft voor mij veel meerwaarde, en de GPS files zijn erg nauwkeurig (teveel meetpunten/seconde soms voor garmin software ) (ook leuk om te vermelden: Het mount gedeelte op mijn trace was defect, ik kreeg van de klantenservice een geheel nieuwe TraceUp! (en mocht mijn oude werkende houden) erg goede service dus!)
|
|
|
Pijlstaart
Geen avatar
|
Hi Washichi, ik ben wel reuze benieuwd naar je ervaringen met de Trace op het water. Ik heb het zelf ook geprobeerd maar ben niet geheel onafhankelijk:-) Er is een groot verschil met het gebruik van een motion sensor op het water en in de sneeuw. Ik hoor graag van je ervaringen met de Trace op het water.
|
|
|
washichi
Geen avatar
|
Zodra ik hem gebruikt heb tijdens het kiten zal ik de TraceUp reviewen, maar ik heb geen vergelijkbare waarde, wat @Martimor wel zal hebben als hij beide tegelijk gaat testen.
(ik heb wel 2 TraceUp devices, dus die kan ik wel tegelijk testen, maar niet samen mounten)
|
|
|
|
slufterrookie2000
|
ik heb afgelopen vrijdag mijn WOO binnen gekregen! echt een top ding en erg handig mee te werken.. afgelopen sessies een hoogte bereikt van 11,7m, kan niet wachten op de volgende stormen! als iemand vragen heeft kan je altijd een email sturen naar Ytzen ( ytzen@woosports.com) of kom ff langs op de slufter!
|
|
|
|
|
niels0708
Geen avatar
|
Is geen conclusie , mijn vraag aan pijlstaart is :
Hebben jullie ook getest met 2 woo's op 1 board
|
|