|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja het gaat druk worden op de spots die over blijven, en waarschijnlijk ook weer heel veel 12 uurs kiters. Ik kijk het morgen even aan maar ik heb eigenlijk al besloten om over te slaan. Moet morgen toch ook om 16 uur weer werken en maandag en dinsdag ben ik vrij.
|
|
|
|
Langbeest
|
Ik sla ook over, geen zin in dat gehannes.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wordt een drama iedereen gewoon van het mooie zonnige weer genieten ipv kiten !
|
|
|
Ponk
Geen avatar
|
we moeten maar gewoon een paar boten huren aan de kust
|
|
|
PeeWee
|
Jaaa, kan iemand een water scooter rescue service organiseren op zee. Ruimte zat.
|
|
|
|
matti
Geen avatar
|
Brouwersdam...vandaag zondag....pal aflandig...moet je zien hoeveel er reeds op het waterzitten...tot er iets gebeurd... dan zegt 80% wir haben es nicht..... laat ons hopen dat er weer niets gebeurd...kwestie van spotbehoud! Matti
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik zie ze op Vrouwenpolder, Oostvoorne, Brouwersdam.... Goed bezig jongens
|
|
|
|
|
|
matty
Geen avatar
|
Is het onwetenheid of geloof in de eigen kite kunsten?
|
|
|
|
Xirix
|
Rilland was toch wel nice hoor...wel vlagerig. Jammergenoeg twee Belgische vrienden die het nodig vonden om in de 'verboden zone' te kiten.
|
|
|
et1961
|
Rithem (bij Fort Rammekens) was vandaag bijna perfect! Laag water, dus groot strand en de ZO wind staat dan schuin aanlandig (van links). Waren met zo'n 15 kiters en een paar windsurfers, dus voldoende ruimte. Ik heb het in de afgelopen 20 jaar daar nog nooit zo druk gezien met kiters en surfers.
|
|
|
RRA
Logs: 0 | 2 uur
|
Mirns was in de ochtend nog redelijk te doen. in de middag was t echt niet meer normaal zo druk, zag nog een kahoona door de badgasten knallen , ging ff mis met launchen volgens mij, liep allemaal maar net goed af , ben om een uurtje of 1 maar vertrokken
|
|
|
Oli4k
|
Precies de reden dat ik het op een dag als deze niet eens probeer.
|
|
|
matti
Geen avatar
|
Eigenlijk nergens zover ik weet Deze namiddag 3 groepen leerlingen op de Brouwersdam in het water met North kites ..?voor Brouw??!!!! zeer vlagerige wind en aflandig...kwestie van te leren en ondervinden dat ze niet met aflandige wind op het water moeten komen? of ze bijbrengen als er wat gebeurd, dat de reddingsbrigade ze wel komt halen? gewoon licensie van zo een kiteschool afnemen...einde case! matti
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Rithem (bij Fort Rammekens) was vandaag bijna perfect! Laag water, dus groot strand en de ZO wind staat dan schuin aanlandig (van links). Waren met zo'n 15 kiters en een paar windsurfers, dus voldoende ruimte. Ik heb het in de afgelopen 20 jaar daar nog nooit zo druk gezien met kiters en surfers.
Waar zou deze spot zich bevinden (gedoogd denk ik?)
|
|
|
HuibN
|
Vandaag topdag gehad op de Slufter.. Ging prima met de windrichting
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Waar zou deze spot zich bevinden (gedoogd denk ik?) Gewoon verboden voor zover ik weet. En ik ga niet zeggen waar het is. Als ik die foto's zie.... belachelijk gewoon... Zag ook nog foto's van Rilland, waar de complete dijk volgeparkeerd stond. Nog nooit zoveel auto's gezien daar... En op zich is het allemaal niet erg hoor, zolang je maar weer waar je mee bezig bent. En laat daar nu het probleem zitten. Het zegt ook al genoeg dat mensen die het goed kunnen het op zo'n dag als dit niet eens gaan proberen... Zijn er al meldingen van ongevallen? Vandaag topdag gehad op de Slufter.. Ging prima met de windrichting
Vast ja....
|
|
|