LE Best Yarga lek, repareren!

Dukeman

Geen avatar

Oktober 06, 2010, 18:01:35
edit2Rapporteer  
De leading edge van mijn best yarga 9m 2007 is lek en loopt behoorlijk snel leeg. Ik denk dat er een nieuwe bladder in moet. Deze kite heeft een one pump systeem. Nu kan ik hem naar de shop brengen, maar wil liever het geld besparen en de ervaring op doen van het zelf repareren!

Hebben jullie nog tips?

Thanks!
Dukeman

Geen avatar

Antwoord #1 Oktober 06, 2010, 20:12:58
edit2Rapporteer  
De LE bladder heb ik inmiddels er uit gehaald. Er zit een flinke scheur in 't lijkt me het beste om een nieuwe er in te zetten.

Waar kan ik deze bestellen?
Undergrounder

Antwoord #2 Oktober 06, 2010, 20:19:57
edit2Rapporteer  
Hoe groot is de scheur ? Je kan bijna alles repareren met reservebladderdoek en een strijkijzer.
Ik heb ergens via internet een meter reservebladdermateriaal gekocht ik weet niet meer waar, het "bedrijfje"zat ergens in Groningen.
Handig om paraat te hebben op vakantie enz.

Morres

Antwoord #3 Oktober 06, 2010, 20:41:45
edit2Rapporteer  
aquila bladders toevallig undergrounder?
Dukeman

Geen avatar

Antwoord #4 Oktober 06, 2010, 20:45:21
edit2Rapporteer  
' flinke scheur'  is misschien wat overdreven. De scheur is z'n 4-5 cm lang, De scheur is niet in de naad, is dit dan lastiger te repareren?

Dus de hele LE hoeft niet vervangen te worden maar kan ook gerepareerd worden?
Undergrounder

Antwoord #5 Oktober 06, 2010, 20:50:35
edit2Rapporteer  
Dat kan al met een normaal reparatiesetje wat je bij de gamma haalt, voor zacht plastic.
Wjs

Antwoord #6 Oktober 06, 2010, 22:24:02
edit2Rapporteer  
Ik heb mijn bladder gerepareerd met een soort folie waar je ook zwembaden mee kunt repareren.

Werkt perfect beetje lijm er tussen en mn bandit kan ik weer keihard oppompen

Hiermee heb ik het gerepareerd
Iw@n

Antwoord #7 Oktober 07, 2010, 10:24:19
edit2Rapporteer  
tear-aid is nog makkelijker.. Knippen en plakken maar kan je vanalles op je kite me repareren
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.