*** UPDATE***
Gezien de grote belangstelling / het grote aantal inschrijvingen ( 36
) en het programma wat ik voor ogen heb, was/ben ik, om één en ander verantwoord te laten verlopen, verplicht om o.a. een vergunning voor dit event aan te vragen. Helaas heb ik mijzelf daar op het gebied van benodigde tijd enorm op verkeken. (shame_kitesmiley)
Na contact met verschillende off. instanties is het mij vandaag duidelijk geworden dat het voor de genoemde data voor mij niet mogelijk is om één en ander op een goede manier te realiseren/verwezenlijken.
Mede door het grote aantal enthousiaste belangstellenden heb ik dan ook besloten om het event door te schuiven naar het voorjaar van 2008!
Heb je je voor dit event aangemeld dan ontvang je t.z.t. automatisch een uitnodiging.
Sorry, exusé moi.................
Tom, het pleit voor jou dat je "het ouwe lullen evenement" volgens de regels van de wet had willen laten verlopen
In Nederland is het helaas niet mogelijk iets leuks te organiseren zonder dat er enige instantie roet in het eten gooit. Groot respect voor jouw keuze om het door te schuiven naar volgend jaar.
Aan de andere kant: als je niets had gemeld bij wie dan ook, en gewoon die ouwe lullen(afhankelijk van de wind) bij elkaar had geroepen op bijv. Schellinkhout/Muiderberg..... wie had zich druk gemaakt over 36 kiters die daarna nog wat gingen eten en een biertje gingen drinken?