Wie en waar het water op geweest vandaag?? (10/02)

dimitri
Gast
Februari 10, 2009, 18:22:45
edit2Rapporteer  
Nog waaghalzen de gok genomen??  Undecided

Ik zelf ben onverichte zaken om 11uur vanmorgen vanaf Playa Del Sluftah terug naar huis gegaan.  Angry
Waaide te hard gewoon.

Omdat de wind in de loop van de dag toch wat minder werdt ben ik benieuwd wie zich wel gelukkig mag prijzen.
@LaurenS

Antwoord #1 Februari 10, 2009, 18:37:26
edit2Rapporteer  
Yep,ik ben samen met 360 naar Ijmuiden geweest.Gevaren van 14:00 tot 16:00...Niet koud gehad ,afgezien van mijn handjes.Lekkere stevige woeiii gehad.Kon mijn 8m2 dos makkelijk houden.Ook met de high end van dat apparaat zit het goed.Zaten wel vlagen tussen van tegen de 40 knopies  ThumpsUp
Retard

Antwoord #2 Februari 10, 2009, 18:40:52
edit2Rapporteer  
We hadden jullie nog gesproken volgens mij het was wel goed te doen alleen jammer dat me kite lek is me ventiel laat lucht door ...
dimitri
Gast
Antwoord #3 Februari 10, 2009, 19:02:05
edit2Rapporteer  
We hadden jullie nog gesproken volgens mij het was wel goed te doen alleen jammer dat me kite lek is me ventiel laat lucht door ...

Echt kapot of komt het door de kou dat de flexibiliteit er uit is?? laat jij na gebruik de doppen in de ventielen zitten??

Ook een handig tip. Jezelf aanleren dat je na gebruik all ventielen open laat, kites met een octopus systheem vragen er eigenlijk om om startklaar de tas in gestopt te worden (doppen op de ventielen) dit kan je beter niet doen en jezelf aanleren door ongeacht welk merk kites je vaart alles open te laten. dit alles helpt aan een langere levensduur van je kites.
To

Antwoord #4 Februari 10, 2009, 19:09:18
edit2Rapporteer  
ik heb geen octopus, en laat me ventielen dus altijd open, maar die van mij lekden...
helemaal aangedrukt en tog nog liepen ze leeg Sad mischien door de kou dat die uitzet
@LaurenS

Antwoord #5 Februari 10, 2009, 19:21:52
edit2Rapporteer  
Bij kou zet niets uit.Alles krimpt bij kou  Tongue
Wat voor merk kite is het?.Heb gehoord en meegemaakt dat ook bij circa 30 graden de ventielen gaan lekken,en dat was een  :DB :DE :DS :DT
Retard

Antwoord #6 Februari 10, 2009, 19:23:54
edit2Rapporteer  
Best XD
dimitri
Gast
Antwoord #7 Februari 10, 2009, 19:52:46
edit2Rapporteer  
Idd bij warmte zet iets uit en bij kou krimpt het.

Misschien dat ze door de kou niet geheel afsloten, `somers heb je weer kans zoals @LaurenS zegt de kans dat ze slap worden door de warmte en niet goed meer afsluiten.

(zat er trouwens geen vuil tussen) iig succes er mee
lau

Geen avatar

Antwoord #8 Februari 11, 2009, 14:20:12
edit2Rapporteer  
Gister vuurtoren --> ouddorp downwindertje gemaakt, iemand vandaag nog op de brouwersdam of OUddorp
kobrin

Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #9 Februari 11, 2009, 16:09:13
edit2Rapporteer  

Heist in Belgenland, van 16h00 tot 18h00.
Toen was de wind al flink afgenomen, alleen de golven waren groot en kwamen hard aanrollen.

Gespoeld worden was geen pretje.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.