Telefoon kwijt - Scheveningen

chrisv

Geen avatar

Januari 15, 2013, 19:57:28
edit2Rapporteer  
Hallo,

Dinsdag 15 Januari tussen 15:45 en 18:00 ben ik tijdens het Snowkiten op Scheveningen mijn telefoon kwijtgeraakt. Ik was aan het snowkiten in het gebied tegenover SeaLife. Het gaat om een zwarte Iphone 3gs die uit mijn broekzak is gevallen.
Voor de held die hem vindt staat een koude krat pils klaar!
RonaldFX

Geen avatar

Logs: 0 | 335 uur
Antwoord #1 Januari 15, 2013, 20:04:07
edit2Rapporteer  
Geen 'Zoek mijn Iphone'-app?
chrisv

Geen avatar

Antwoord #2 Januari 15, 2013, 23:02:43
edit2Rapporteer  
Thx voor de tip,
Ik had gebeld maar kreeg voice-mail, ik denk dat door de kou de telefoon is uitgegaan. Kan dus ook niet de app gebruiken helaas
Tim_GTS5

Antwoord #3 Januari 15, 2013, 23:09:51
edit2Rapporteer  
Appelflap !
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #4 Januari 16, 2013, 09:45:00
edit2Rapporteer  
Thx voor de tip,
Ik had gebeld maar kreeg voice-mail, ik denk dat door de kou de telefoon is uitgegaan. Kan dus ook niet de app gebruiken helaas

Het kan ook zo zijn dat iemand hem gevonden heeft en je SIM-kaart d'r uitgehaald heeft.
Als het goed is kan je dan alsnog de telefoon opsporen via www.icloud.com en daar inloggen met je AppleID.
Als het goed is koppel je een telefoon daar per IMEI nummer aan je AppleID, gewoon even proberen dus !

Edit: net geprobeerd mijn oude iPhone te tracken (die ik 3 weken terug verkocht heb).
Deze geeft aan Offline, waarschijnlijk als iemand hem dus gevonden heeft en hem hersteld heeft, kan je hem niet meer tracken Sad

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.