Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Heren, is het wat om eens een safetyclinic te organiseren op bijvoorbeeld Ouddorp? Vrij toegankelijk natuurlijk
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Geen nood snacky het jaar is nog lang Zit er vet uit, het eindresultaat! Heb morgen ook avonddienst dus voor mij wordt het vrijdag weer...... Maar dat vind mijn lichaam niet zo erg denkik. Ben zo stijf als een hark! Van gisteravond. Nog bedankt voor de tip hoe ik beter kan springen. De gene met de gele slingshot!! Nu kan ik weer verder oefenen.... Gr. Vin
|
|
|
richard
|
@everybody: thanks voor de feedback op de movie.
@Ed: misschien een keer datum prikken en dat dan 3 man met camera naar autostrand gaan en de beste trickmasters ook die kant op.
Als je van 3 kanten kunt filmen (totaalshot en 2 angle close-ups) in een 3-hoek kun je een ontzettende mooie edit maken.
Ik vergeet alleen altijd tussenshots te schieten waardoor er vaak geen verhaal met kop-staart van te bakken is. Maar toch aardig filmpje met wat repeats om de techniek af te kijken ;-)
Te druk dus ik moet gokken op het weekend.
|
|
|
richard
|
Filmpje ziet er weer vet uit Richard! Goed gedaan dude! Eerlijk gezegt vond ik de trailer mooier gedaan, was net een trailer voor een film ofzo... Tja, net als in het echt zeg maar. Dan is de trailer goed, maar valt de film soms tegen. hahah
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Heren, is het wat om eens een safetyclinic te organiseren op bijvoorbeeld Ouddorp? Vrij toegankelijk natuurlijk
NKV heeft vorige week op brouwersdam een clinic georganiseerd. Ik ben zelf voorstander van veiligheidclinic omdat het kitesurfen vele malen veiliger kan! Dus ik ben er bij. Al was het voor de gezelligheid @ Richard. Met wat schiet jij je film en met wat bewerk je dat?
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
ik ga morgen naar playa!
heb nog 1 plekje over, dus al wil er iemand een lift kan dat! kom uit de buurt van sliedrecht/ dordt.
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Goed idee Ed! Wat denken jullie van kiteles geven morgen eind van de middag, goed plan toch? Of juist niet?
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Wat denken jullie van kiteles geven morgen eind van de middag, goed plan toch? Of juist niet? Maar dan wil ik wel les van H.V. zelf..................
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Filmpje ziet er weer vet uit Richard! Goed gedaan dude! Eerlijk gezegt vond ik de trailer mooier gedaan, was net een trailer voor een film ofzo... Tja, net als in het echt zeg maar. Dan is de trailer goed, maar valt de film soms tegen. hahah Ja idd, maar het filmpje viel niet tegen de trailer was gewoon te VET gemaakt... lol Op FB moet je hem er ook nog effe bij knallen. (de trailer bedoel ik dan)
|
|
|
bezemsteel12
|
Hoelaat ga je?
denk om half 9 ongeveer. ben je lekker op tijd op t strand.of iets eerder. maakt mijn niet heel veel uit.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Dames en heren hier is ie dan: de shortfilm ' Born Airborn' met Olten in de hoofdrol en guest appearances van Martijn en aantal andere kiters.
He Steve Jobs fanboy! Vette edit die movie, erg leuk gedaan! Moet je vaker doen Alleen....waar zijn de loops heren en dames? Wie morgen, en/of vrijdag? Ik cruise alleen maar dat moet jij weten.
|
|
|
wibi
Gast
|
morgenmiddag playa ben er rond 12 uur
|
|
|
KiterHans
|
morgen in de ochend, 11:00 hoog (playa)
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
@ Richard. De film ziet er goed uit en alle kiters op de film kunnen aardig goed kiten.
Voor mij zit het er even niet in om deze week te kiten. Moet mijn rug rust geven. Is wel heel moeilijk om vol te houden met deze wind. Zaterdag maar even op en neer naar Texel om mijn board op te halen.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Top drukte aankomend weekend, veel wind en zaterdag kans op aardig wat regen
veel plezier morgen De zuidoostenwind draait naar zuidwest en neemt boven land toe tot vrij krachtig of krachtig, 5 of 6, en langs de kust tot hard, 7 Bft.
|
|
|
bezemsteel12
|
zijn er morgen ochtend rond half 9 negen uur ook al mensen op playa? anders zou je net zien al kom ik aan dat er niemand is.
|
|
|
R.B.
|
Morgen na het werk even de noordzee aandoen. Het is de wind dan maar geraden om 25+ knopen te waaien want ik neem alleen me 7 mee.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ey robin, even let je niet op en je mag het water alweer op. Alles alweer 100% in orde of moet je nog rustig aan doen?
En Noordzee? Autostrand zou je ook Noordzee kunnen noemen, maar ik neem aan dat je dat niet bedoeld....
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Kijkduin morgen uurtje of 16?? Ik hang toch in Den Haag...............vrijdagmiddag weer een gezellige wandeling naar de playa en een lekker bankie opzoeken! Richard verkopen die kitetroep en gewoon lekker gaan filmen op die winderige dagen!! De volgende keer ga ik me ook maar uitsloven!! Wie was trouwens die gast in dat ouwe grijze 'prachtige' pak van Le@n??
|
|
|
R.B.
|
Evan ik moet nog wel rustig aan doen met me schouder maar afgelopen vrijdag voor het laatst fisio gehad. Ik mag weer surfen maar ik moet op de sportschool nog wel me borstspier extra trainen. Deze spier loopt namelijk ook over je schouder naar je arm. Dus ik ga rustig aan weer lekker varen en springen. Afgelopen zondag ook weer 4 keer geloopt maar dat ging niet echt lekker op rockanje. niks chop hahaha.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Kijkduin morgen uurtje of 16?? Ik hang toch in Den Haag...............vrijdagmiddag weer een gezellige wandeling naar de playa en een lekker bankie opzoeken! Richard verkopen die kitetroep en gewoon lekker gaan filmen op die winderige dagen!! De volgende keer ga ik me ook maar uitsloven!! Wie was trouwens die gast in dat ouwe grijze 'prachtige' pak van Le@n?? naja da's Rich@rd in dat hagelwitte pak van Le@n - jawel z'n buurman!
|
|
|
rocket man
|
Wat denken jullie van kiteles geven morgen eind van de middag, goed plan toch? Of juist niet? Kunne Sie mich dann eine les mit meine wipika hydro 13.8 geben
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Kijkduin morgen uurtje of 16?? Ik hang toch in Den Haag...............vrijdagmiddag weer een gezellige wandeling naar de playa en een lekker bankie opzoeken! Richard verkopen die kitetroep en gewoon lekker gaan filmen op die winderige dagen!! De volgende keer ga ik me ook maar uitsloven!! Wie was trouwens die gast in dat ouwe grijze 'prachtige' pak van Le@n?? naja da's Rich@rd in dat hagelwitte pak van Le@n - jawel z'n buurman! Le@n maakte er nooit een geheim van trouwens dat hij altijd in zijn pak piste
|
|
|