probeer de zoekfunctie eens en je zult heel wat goede manieren vinden om je kite te plakken als je het gaatje in eerste instantie al niet makkelijk vind, lijkt het op een klein gaatje......dus om daar nou geld voor te verkl*ten mocht je echt niet handig zijn en het niet aandurven dan is er altijd www.mistertube.nl / www.kitereparatie.nl (als je de zoekfunctie gebruikt had, kwam je deze namen ook tegen! )
« Laatste verandering: Januari 20, 2009, 11:38:36 door Joy.H »
Bedankt voor de snelle antwoorden. Talkpoeder ga ik zeker proberen vandaag. Hij loopt idd niet snel leeg, maar na twee uurtjes varen moet ik toch wel weer even pompen.
Zoekfunctie...das waar, gewoon niet aan gedacht, net wakker he dan heb je dat!
@Joy.H: 1 keer last van een langzaam leeglopende kite, begin vorig seizoen. Ook na een uurtje of wat varen dat ie wat slapper werd, dus echt langzaam leeglopen. Half busje talkpoeder erin, en tot op de dag van vandaag, bijna een jaar later, blijft de kite hard. Het idee is dat het talkpoeder de hele kleine gaatjes opvult...
@Joy.H: 1 keer last van een langzaam leeglopende kite, begin vorig seizoen. Ook na een uurtje of wat varen dat ie wat slapper werd, dus echt langzaam leeglopen. Half busje talkpoeder erin, en tot op de dag van vandaag, bijna een jaar later, blijft de kite hard. Het idee is dat het talkpoeder de hele kleine gaatjes opvult...
chill
@ Martijn, was idd wel vroeg ja hahaha, maarja boeie hoop dat je er iets aan hebt
@ Dirkie: ben klaar met werk en ga zo eens even aan de slag met mijn kite. Is het de bedoeling dat je dat talkpoeder bij je ventiel erin gooit en dan gewoon verder oppompen en dan verdeeld het vanzelf??
@ Dirkie: ben klaar met werk en ga zo eens even aan de slag met mijn kite. Is het de bedoeling dat je dat talkpoeder bij je ventiel erin gooit en dan gewoon verder oppompen en dan verdeeld het vanzelf??
Ja, dat is wel het idee. Ik heb het zelf wel een beetje rondgeschud, maar gewoon een beetje heftig kiten en 't moet goedkomen!