|
|
feddomw
Gast
|
Over twee weken komt Airush 2012 officieel uit. Alsof hij nog geen toegang had tot de 2012 spullen.... "Gaat weg wegens aanschaf nieuw materiaal. Ideale beginnerskite, ik heb het er ook op geleerd".
|
|
|
geloof68
|
@Tina, misschien kan je een school benaderen die de Airush leskites (DNA's)wegdoet aan het einde van het seizoen. Kan je bij hetzelfde merk blijven als dat toch goed bevalt.
|
|
|
|
tina
|
geloof68, bedankt! dat is wel een goed idee, ik ga eens op zoek. De 2012 varial wordt weer een heel ander soort kite dan die van dit jaar, dus dat is ook geen optie. Weet je ook heel toevallig kitescholen die dna's gebruiken en deze verkopen?
|
|
|
feddomw
Gast
|
Bel ook even naar Ruud Overwater bij Surfsports.nl. Hij is Airush dealer en wil misschien wel 2011 met korting weg doen.
|
|
|
|
tina
|
Bedankt voor de tips! bij Surfsports hadden ze geen Varial of Lithium meer in die maat, wel erg behulpzaam en andere 2011 kites met beste korting, alleen helaas niet wat ik zocht.
|
|
|
Pieter1
|
Skyhigh geeft les met DNA en de oude leskites worden verkocht bij Intersurf, check beide sites. Het beste kun je morgen even bellen wat ze hebben liggen. Verder heeft Intersurf nog dikke kortingen op Lithium, 2010 50% korting op adviesprijs, 2011 40% korting op adviesprijs. Welke maten ze hebben weet ik niet.
|
|
|
Morres
|
heb met de DNA lesgegeven met SkyHigh en Freeriders kitesurfles.net prima apparaat
|
|
|
Lude
|
|
|
|
|
|
|
|
KappuhH
|
Prima spul! Als je mazzel hebt zit je maat er tussen en dan heb je vaak een goede deal!
|
|
|
subroutine
Geen avatar
Logs: 0 | 14 uur
|
ik ben daar net geweest met 2 maatjes, we zijn net begonnen met kitesurfen en hebben wat lesjes achter de rug. als je weet wat je zoek (de website komt echt uit het stenen tijdperk maar boeien) hebben ze echt pracht spul, we zijn weg gegaan met 2 trapezes 1 wetsuit en komen terug voor waarschijnlijk nog een wetsuit maatje XXL voor een maaje van me wel jammer dat ze zelf geen kites en of bars verkopen.
|
|
|
windstruck
|
Prima winkel die Aquatrends, de website is idd heel erg duf alsook de gast die het runt.
Toen ik daar binnenkwam was die nou niet echt enthusiast ofzo, pas toen ik serieus geld leek uit te geven werd die opeens heel behulpzaam en gaf die prima advies.
Lekker op mijn gemakje alles passen en weggegaan met een 6/3 Mystic crossfire wetsuit en nog cap shoenen/handschoen voor prima prijzen.
Haha kan wel merken dat die kaas heeft gegeten van commercieel te zijn enzo, om eerlijk te zijn was ik in principe weggegaan met zo'n enthousiasme en welkom, het is dat die prijzen zo goedkoop zijn.
|
|
|
|
|
windstruck
|
Dat is een Neo en geen Evo, als er geen bar bij vemeldt staat is het zonder bar.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Voor hele scherpe deals kijk bij Xwatersport kamperland... check de aanbiedingen op mp (martin kooger)
|
|
|
|