Airlust
|
een vrouw heeft een niks??
|
|
|
Jurrien
|
hebben jullie dat trouwens van die mogelijke sluitingen gelezen? dat mag echt niet doorgaan dus....
waar?? Hey jongens vraagje, zaterdag en zondag, waar is het beste te kiten? Begreep dat zuidlaardermeer geen optie was. en dan zou het waarschijnlijk blauwe stad worden.. maar waar. de ene heeft het over een strandje op de oost kant? en de ander zegt info center.. maar daar ligt veel wier.. dus wat is het beste?
alvast bedankt
zaterdag waait het niet... blauwe stad ben ik nog nooit geweest zuidlaardermeer is idd niet te doen.. check anders www.bazaki.nl/forum
|
|
|
Gertjan
|
mogelijke sluitingen bij ijselmeer. (dreigementen van de overheid)
zaterdag waait het wel in workum zie windfinder.
ik ben laatst even aan het kiten geweest bij blauwe stad. dit was met oosterwind. ben opgestart bij het strandje aan de noordzijde. met noordwesterwind kun je er volgens mij niet goed kiten omdat de wind dan over het bos en dorp waait.
|
|
|
Jurrien
|
mag je daar wel kiten? (blauwe stad)
|
|
|
Geronimo79
|
mmm. een maatje heeft het over een kitespot aan de oostkant. bij de juliana laan of zo iets dergelijke... is dit wat? of toch maar beter bij het infocenter?
|
|
|
patricks
|
mag je daar wel kiten? (blauwe stad) Nog geen bord gezien:D
|
|
|
Taco.
|
Wie gaat zondag? Zit te denken aan Workum, nu nog even oppas regelen!!
|
|
|
Steven
|
Hoelaat wil je heen gaan Taco? In de middag miss, anders Jurrien? Spreek jullie! Kusjes
|
|
|
Jurrien
|
kwil wel.. maar kweet neit of ik naar workum of eeltje ga...
|
|
|
peter.
|
ik ga sochtens voor het werk nog effe naar workum wie gaat meer naar workum??
|
|
|
Taco.
|
@ steven: Nee als ik ga, moet ik s'ochtends vroeg vertrekken en rij ik via mijn schoonouders. Het wordt waarschijnlijk Workum.
|
|
|
Gertjan
|
uut beem gaat er ook een kolone naar workum, om ongeveer 10.30 uur
steven geef die kusjes maar aan je vriendin.
kiten op blauwe stad toegestaan?? ik weet het niet, volgens mij wordt je er niet zo snel aangehouden. zelfde als eeltje meer denk ik.
|
|
|
big_ben_lair
|
op het moment mag er NIKS op de blauwestad, je kan geen toegang vinden waar niet staat verboden toegang / bouwterrein. lopen, fietsen, skeleren en kiten mag dus allemaal niet. de grap is dat er tegen niets word opgetreden zolang de boel maar heel blijft. welkom in niemandsland!!!!!!!!
|
|
|
jetzu
Gast
|
Uit zuidwolde gaat morgen ook 1 naar workum:P
|
|
|
Luko
|
morgen is het weer eens tijd om weer te vlammen over de witte schuimkoppen van het ijsselmeer dat als maar lager wordt , even een vraagje weet iemand wanneer het hoog is?
|
|
|
Gertjan
|
kijken op getij.nl luko. ha ha o nee daar staat workum niet bij. dan de sluis maar open gooien of wat verder naar achteren gaan kiten. het water wordt pas in de zomer wat hoger.
Taco zwaai je deze keer wel even op het water.
|
|
|
peter.
|
zie ik jullie morgen vroeg wel, sta ik al op het water te knallen tot morgen (we waren al weer bijna op pagina 2 dus dacht effe dome reactie hier neer zetten) (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Steven
|
zie ik jullie morgen vroeg wel, sta ik al op het water te knallen tot morgen (we waren al weer bijna op pagina 2 dus dacht effe dome reactie hier neer zetten) (hangloose_kitesmiley) Je spreekt wartaal Peter, minder bier drinken en meer kiten. lafe tekels aan de top! zzleep well, en tot murgen! En voor Gertjan een dikke kus! HVJ!
|
|
|
Jurrien
|
drink er nog 1 steven (grinnik_kitesmiley) soos was gezellig
|
|
|
Steven
|
drink er nog 1 steven (grinnik_kitesmiley) soos was gezellig .........
|
|
|
peter.
|
was een rot sessie zo wijnig wind en heel heel koud
dus als imand vanmidag nog wil gaan kiten raad het af
later.
|
|
|
CeesV
|
niet zeiken peter.. ik heb vandaag heerlijk gesurft met ben en geert jan. met de 10 van ben, want mijn kite ligt bij de maker (shame_kitesmiley) maar koud was het wel idd!!!
|
|
|
Gertjan
|
20 knopen??? niet in Workum. 10-12 knopen meer niet. echt 14m weer voor mij. maarja die hebben we nie. geen top dagje dus. volgende keer beter.
was er vanmorgen wel wind peter? om 12 uur in iedergeval heel weinig. wind was om 2 uur beter.
|
|
|
Gj
|
Jup.. top dag was het zeker!
|
|
|