Gertjan
|
en anders wordt je wel plots ziek van het kitesurfen met deze temperatuur. brrrrr. zo koud. er moet echt een beetje zon bij komen dit weekend. of genoeg wind ik ben het kwakkelwindje van zondag namelijk nog niet vergeten.
|
|
|
Jurrien
|
hahahahah weer wat nieuws kwakkelwindje nee motorrijden zeg ik niet af.. en een nieuw boardje volgend jaar alles overjarig en de winter komt eraan ik heb een snowboardje gekocht
|
|
|
peter.
|
vandaag was weer een dag voor in de boeken wat een top wind !!!!!!!!!! lekker lopen beulen met mijn 10m we waren maar met 7 man op workum jammer dat jullie er niet waren.
|
|
|
piede
|
peterrr is een reetveter! eikeltje... Zaterdag komt er ook een dijk van een wind!! Met een lucht temperatuur (volgens windfinder) van 14 deegrees! Het gaat echt lekker woeien!! Ik moet mn 5th bar maken!! 7 meter weer!! Ik word gek!! :D
|
|
|
|
Jurrien
|
en heb je je muur er al uit??
|
|
|
Jurrien
|
en ik ben vandaag jarig... (grinnik_kitesmiley) wou ik even melden
|
|
|
Luko
|
gefeliciteerd alvast en hoe oudben je geworden?
|
|
|
|
Luko
|
wie gaan er zaterdag allemaal kiten en waar?
|
|
|
jetzu
Gast
|
He ik moet zaterdag eerder beginnen. Dus dan kan ik nog steeds niet mijn nieuwe vlieger uitproberen, maar wel op het feest komen. mzzl
|
|
|
Gertjan
|
geen enkel probleem jetzu, wij willen je vegas 06 ook wel even proberen. of lijkt je dat geen strak plan?
geluk
|
|
|
Airlust
|
misschien ik morgen ook op workum van uit DH
|
|
|
Geronimo79
|
waar zaterdag en zondag het beste heen? in groningen.
|
|
|
|
Gertjan
|
zijn vandaag naar workum geweest top dagje mooie wind 20-28 knopen niet druk (zal wel door de temperatuur komen)
bedankt voor de foto's Bert.
weet nog niet of ik morgen ga.
|
|
|
Luko
|
zeker mooi dagje 14m2 10m2 en 7m2 gevaren en maar 1 kite opgepomt
laterzz
|
|
|
Gj
|
Weet iemand wat over kiteongeluk bij SCHILDMEER? hoorde dat er trauma heli bij betrokken was? iemand meer info?
|
|
|
Piede @ vinky
Gast
|
laterzz
laterzz
Vandaar de term LUI kiten... Bedankt nog voor de thuisbreng actie! Daar kan taxi tegenop
|
|
|
Steven
|
laterzz
laterzz
Vandaar de term LUI kiten... Bedankt nog voor de thuisbreng actie! Daar kan taxi zeker mooi dagje 14m2 10m2 en 7m2 gevaren en maar 1 kite opgepomt
laterzz
laterzz
Vandaar de term LUI kiten... Bedankt nog voor de thuisbreng actie! Daar kan taxi tegenop Het was idd even een leuk ritje, minder leuk was Luuk. Jemig man, jij bent echt verrot van binnen!
|
|
|
|
brutus
|
ben benieuwd hoe ver weg die snackbar was.. hopelijk vallen de verwondingen mee.
|
|
|
CeesV
|
k hoop het ook... kent iemand die vrouw?
|
|
|
brutus
|
vrouw? In het artikel stond man. k hoop het ook... kent iemand die vrouw?
|
|
|