piede
|
he Piede
zag je al weer op een bar bieden op ebay. er staan nu nog 2 te koop op ebay, staan er net op. deze hebben ook 27m lijnen ipv 24m lijnen. je 14 vaart net even mooier met 27m denk ik.
succes met bieden.
mai ik kijk ff hoe deze biedingen verlopen. Maar heb vanmiddag net mn eigen bar ge update met een nieuwe depower strap. Dus kan eerst wel ff weer voor uit. Toch bedankt voor de tip! Ja er komt een nije swift aan, weet alleen nog niet pecies wanneer... Ja zaterdag wil ik ook wel kytn! Wie gaat er nog meer en kan ik meerijden?? Groetjes!
|
|
|
Gertjan
|
ik denk dat wij zaterdag ook gaan kiten, hangt even van het werk af. wordt het workum of mirns?
|
|
|
piede
|
eerst west en dan zuid-west, dus workum lijkt me, maar als ik mee kan rijden vind ik Mirns ook goed! Daar heb ik me vanmiddag ook erg prima vermaakt et was gewoon warm!
|
|
|
|
|
Jurrien
|
ik ben voor mirns zaterdag... ik kom wel vanuit assen... heb eerst motorlessen...
|
|
|
Luko
|
ik ben ook voor mirns
|
|
|
Airlust
|
Jaaaaaaaaa daar is die weer!!! En ik ga morgen lekker kiten hahahahahahaahahaaaaaaaaa. Weg met die rot leerlingen! Jeeeeeeje
|
|
|
Gertjan
|
zaterdag naar Mirns met busje vol uut Beem. vertrek ongeveer 9.30 uur heb ook al knal gele handschoenen van 2 euro effe kijken of die het een beetje doen.
|
|
|
jetzu
Gast
|
He gertjan die handschoenen passen dus goed bij die bananen vlieger van jou:P
|
|
|
Steven
|
goeiedag eem, morgen ben ik er ook bij jaa mensen Steven gaat morgen echt helemaal los. Be aware, be a kite aware!
|
|
|
Gertjan
|
en peter kom je ook nog even naar Mirns? dan is het clubje compleet
|
|
|
Jurrien
|
goeiedag eem, morgen ben ik er ook bij jaa mensen Steven gaat morgen echt helemaal los. Be aware, be a kite aware! yeeeeeeeeee kite aware whahahahhaaha ik ben er rond 1 uur half 2
|
|
|
Jurrien
|
***** die hele k..wind is ingezakt (angry_kitesmiley)
|
|
|
Luko
|
ja echt 20 weer
|
|
|
peter.
|
helaas moet werken maar kitese!!!!
|
|
|
Jurrien
|
er zatten lekkere vlagen tussen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Steven
|
Het was wel even fijn.
|
|
|
Luko
|
ja zeker, alleen jammer dat ik mijn rhino een hoer vindt. Maar nog wel lekker iemand aan gort gevaren waar ik altijd een hekel aan heb.
geluk
|
|
|
JeWeDe
Gast
|
Hey en morgen dan? wie is er morgen op het water groet JW
|
|
|
Jurrien